• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.

Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.

• Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj
  • Gweny
    sanla skrev 2015-05-25 18:06:44 följande:

Hej, vi ska antagligen göra FET i juni med en blastocyst och det klaffar och inte blir helg (går på Huddinge)

Har inte gjort FET förut. Ni som har vad måste man obligatoriskt göra innan?Blodprov, undersökning?

Vi ska nämligen på semester veckan innan eventuell FET...

Jag ska in på VUL och kolla livmoderns slemhinna veckan innan planerad insättning iallafall. Veckan innan vul var det blodprov.
  • sanla
    Gweny skrev 2015-05-25 18:15:50 följande:
    Jag ska in på VUL och kolla livmoderns slemhinna veckan innan planerad insättning iallafall. Veckan innan vul var det blodprov.
    Ok..ska ringa nästa vecka efter jag fått mens..

Får se vad de säger, om man kan kolla slemhinnan tidigare.

Lite segt att vänta till augusti.
  • missmissis

Ruvardag 7 här med 3-dagars. Testdag 2 juni. Denna gång vågar jag nog inte tjuvtesta. Inte redo/förberedd mentalt att få negativt på stickan. Massa känningar men det är troligtvis Lutinus.

• Längta
    En PantherTant skrev 2015-05-25 15:59:25 följande:

Kul med två ägg, lycka till! Som tvillingmamma håller jag lite extra tummarna för att båda två stannar kvar

Åh tusen tack. :)

Ja vill såååå sååå gärna att de båda fäster och växer på sig. :)
  • Gweny
    sanla skrev 2015-05-25 18:24:42 följande:

Ok..ska ringa nästa vecka efter jag fått mens..

Får se vad de säger, om man kan kolla slemhinnan tidigare.

Lite segt att vänta till augusti.

Ja hoppas det går att fixa! Evighet till Augusti ju. En vänta har vi ju alla blivit experter på tyvärr.
  • Linda8110

Idag är det dags att börja ruva igen! Hoppar över Trombylen denna gång då det ej resulterade i något gott förra månaden. Kl.13 ska blaston sättas in :)

• iaeh

Hej!

Igår kom en stor mensliknande blödning. Nu var det kört. Måste man ta ett test ändå när man lämnar besked till dom? Kan man sluta med Lutinus nu?

Stort lycka till, till er andra. Håller tummarna!

• Söndag
    Linda8110 skrev 2015-05-26 06:28:27 följande:

Idag är det dags att börja ruva igen! Hoppar över Trombylen denna gång då det ej resulterade i något gott förra månaden. Kl.13 ska blaston sättas in :)

Spännande lycka till :)
  • sanla
    iaeh skrev 2015-05-26 07:09:01 följande:

Hej!

Igår kom en stor mensliknande blödning. Nu var det kört. Måste man ta ett test ändå när man lämnar besked till dom? Kan man sluta med Lutinus nu?

Stort lycka till, till er andra. Håller tummarna!

Usch vad tråkigt...

När jag började blöda mensliknande ringde jag kliniken. Förklarade då att jag blödde mycket och jag behövde inte sätta in lutinus mer. Men de ville dock att man ändå skulle testa testdagen..
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj