FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Hej, vi ska antagligen göra FET i juni med en blastocyst och det klaffar och inte blir helg (går på Huddinge)
Har inte gjort FET förut. Ni som har vad måste man obligatoriskt göra innan?Blodprov, undersökning?
Vi ska nämligen på semester veckan innan eventuell FET...
Ruvardag 7 här med 3-dagars. Testdag 2 juni. Denna gång vågar jag nog inte tjuvtesta. Inte redo/förberedd mentalt att få negativt på stickan. Massa känningar men det är troligtvis Lutinus.
Kul med två ägg, lycka till! Som tvillingmamma håller jag lite extra tummarna för att båda två stannar kvar
Ok..ska ringa nästa vecka efter jag fått mens..
Får se vad de säger, om man kan kolla slemhinnan tidigare.
Lite segt att vänta till augusti.
Idag är det dags att börja ruva igen! Hoppar över Trombylen denna gång då det ej resulterade i något gott förra månaden. Kl.13 ska blaston sättas in :)
Hej!
Igår kom en stor mensliknande blödning. Nu var det kört. Måste man ta ett test ändå när man lämnar besked till dom? Kan man sluta med Lutinus nu?
Stort lycka till, till er andra. Håller tummarna!
Idag är det dags att börja ruva igen! Hoppar över Trombylen denna gång då det ej resulterade i något gott förra månaden. Kl.13 ska blaston sättas in :)
Hej!
Igår kom en stor mensliknande blödning. Nu var det kört. Måste man ta ett test ändå när man lämnar besked till dom? Kan man sluta med Lutinus nu?
Stort lycka till, till er andra. Håller tummarna!
mobil.svd.se/1471480
Något som testat detta under ruvarperioden?