FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Helnil jag tog en full dos ovitrelle för ägglossning sen fortsatte min behandling med extra hcg stöd varannan och var tredje dag.
Jag kan inte heller skriva i appen väldigt störande :(
Har nått strul med min app i mobilen,kan inte skriva eller svara :(
Igår började jag med sprutor så underbart att äntligen vara igång, är så taggad inför detta försök!
Imorgon måste jag ringa min gyndoktor och kolla när de blir ultraljud.
nickasworld.blogg.se
Ja men ger inte det utslag på testerna då? Det kanske är för liten dos för att det ska göra det? Håller självklart tummarna för att dina plus stämmer :) SJ
Helnil jag tog en full dos ovitrelle för ägglossning sen fortsatte min behandling med extra hcg stöd varannan och var tredje dag.
Hej är det snälla någon här inne som vet om feber(ej hög)
Är tecken på att nått är fel som tex missfall på gång ?
De tror jag inte jag har haft feber till ocj från :)
Hej är det snälla någon här inne som vet om feber(ej hög)
Är tecken på att nått är fel som tex missfall på gång ?
Dag 18, är det från återinsättningen? I så fall har jag på dag 14. Verkar så olika! Förstår att det är svårt :) håller tummarna för dig med!
Har du oxå plussat ?
Varför jag undrar är för att på min första ivf när det inte blev nått jag fick inte ens ett plus.. börja väl blöda ruvardag 15 och med klumpar och rikligare blod och blödde dessutom i 7-8 dagar så det måste ju vart ett väldigt tidigt missfall såna som statistiken inte kan räkna med. Innan den blödningen hade jag 38 graders feber och öm i kroppen precis som nu fast tror inte jag haft högre än 37,6 den här gången och skillnaden är att jag hunnit få mitt plus den här gången..känner mig sååå orolig hela tiden och kan inte njuta alls över att jag är gravid vilket känns ledsamt för är ju överlycklig innerst inne..
De tror jag inte jag har haft feber till ocj från :)
Fick tillbaka ett fint 2-dagars igår och 3 st till frysen. Känner mig glad att det blev något, var orolig hela tiden att dom skulle ringa och säga att inget blivit befruktat! Testdag 15/6.
Håller tummarna för er andra och grattis till alla som plussat!
Fick tillbaka ett fint 2-dagars igår och 3 st till frysen. Känner mig glad att det blev något, var orolig hela tiden att dom skulle ringa och säga att inget blivit befruktat! Testdag 15/6.