• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • eg90

Det sista testet är den 23/4 på morgonen. Nu under helgen har jag inte hunnit testa alls. Men när jag testade idag så visade det inget streck alls. Så antar ÄL har passerat. Kanske ÄL var den 24/4?
  • lanylena
    cocospaj skrev 2015-04-27 13:05:28 följande:

Nej bara urinprov och ven- och kappilärprov. Ända hoppet är ju om det är nidblödning, vet dock inte hur man ska veta.... :/

Nej, det är så jobbigt att inte veta.. Men avvakta och se idag om det ger med sig.

Känns ju som att det är för tidigt för mens?

• Kixpix
    cocospaj skrev 2015-04-27 13:05:28 följande:

Nej bara urinprov och ven- och kappilärprov. Ända hoppet är ju om det är nidblödning, vet dock inte hur man ska veta.... :/

Det kan ju vara nidblödning. Inte alla kvinnor som får det. Du kan inte ringa gyn eller mvc för rådgivning?
  • carolinewendel
    lanylena skrev 2015-04-27 13:00:22 följande:

Välkommen! Vad spännande! Det är ingen större idé att testa innan ÄL +7 i alla fall, så långt vet jag. Har du vanliga stickor eller har du testa tidigt-test?Testa tidigt kan man testa från BIM -4.

Tack! :) okej, ja jag har också läst det, men man är ju så himla otålig, vill ju veta NUUU, haha :) jag köpte 10st stickor på gravidkollen.se, så jag vet inte vad dom är, men vanliga skulle jag gissa.. Får väl försöka hålla mig några dagar till!
  • lanylena
    eg90 skrev 2015-04-27 13:12:46 följande:
    Det sista testet är den 23/4 på morgonen. Nu under helgen har jag inte hunnit testa alls. Men när jag testade idag så visade det inget streck alls. Så antar ÄL har passerat. Kanske ÄL var den 24/4?
    Ja, jag skulle tippa på att ÄL var ca 24/4.
  • halo83

7:e dagen med positivt äl test.. Va är det här!? Kör ju digitalt så de e svårt att misstolka med ...

• halo83

Negativare går nog inte att få va? Få e de inte därför som äl testerna blir positiva

• cocospaj

Ja jättejobbigt.. Vet inte när en nidblödning borde komma heller. Men tycker inte blödningen beter sig som mensen brukar göra, brukar märka den när jag är på toa, precis som nu, sen fortsätter den bara komma typ. Nu har det inte kommit något på lite mer än en timme, å det var bara lite brunt på pappret nyss.. Lustigt

• lanylena
    cocospaj skrev 2015-04-27 14:10:41 följande:

Ja jättejobbigt.. Vet inte när en nidblödning borde komma heller. Men tycker inte blödningen beter sig som mensen brukar göra, brukar märka den när jag är på toa, precis som nu, sen fortsätter den bara komma typ. Nu har det inte kommit något på lite mer än en timme, å det var bara lite brunt på pappret nyss.. Lustigt

Låter spännande detta.
  • cocospaj

Bim-4 imorgon, undrar om jag ska testa med clearblue digital då.. Om blödningen inte går bananas dåå :)

Svar på tråden BIM maj 2015