BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Nej bara urinprov och ven- och kappilärprov. Ända hoppet är ju om det är nidblödning, vet dock inte hur man ska veta.... :/
Nej, det är så jobbigt att inte veta.. Men avvakta och se idag om det ger med sig.
Känns ju som att det är för tidigt för mens?
Nej bara urinprov och ven- och kappilärprov. Ända hoppet är ju om det är nidblödning, vet dock inte hur man ska veta.... :/
Välkommen! Vad spännande! Det är ingen större idé att testa innan ÄL +7 i alla fall, så långt vet jag. Har du vanliga stickor eller har du testa tidigt-test?Testa tidigt kan man testa från BIM -4.
7:e dagen med positivt äl test.. Va är det här!? Kör ju digitalt så de e svårt att misstolka med ...
Negativare går nog inte att få va? Få e de inte därför som äl testerna blir positiva
Ja jättejobbigt.. Vet inte när en nidblödning borde komma heller. Men tycker inte blödningen beter sig som mensen brukar göra, brukar märka den när jag är på toa, precis som nu, sen fortsätter den bara komma typ. Nu har det inte kommit något på lite mer än en timme, å det var bara lite brunt på pappret nyss.. Lustigt
Ja jättejobbigt.. Vet inte när en nidblödning borde komma heller. Men tycker inte blödningen beter sig som mensen brukar göra, brukar märka den när jag är på toa, precis som nu, sen fortsätter den bara komma typ. Nu har det inte kommit något på lite mer än en timme, å det var bara lite brunt på pappret nyss.. Lustigt
Bim-4 imorgon, undrar om jag ska testa med clearblue digital då.. Om blödningen inte går bananas dåå :)