• MammasWilda

Nordic IVF Center Göterborg

Hej. Nån som går i Göteborg o vill följas åt? Kanske kan ge varandra tips mm.

Har gjort 4 försök sen i oktober. 2ET O 2FET. Det sista ruvar jag på sen i lördags.

Ett 6-dagars blastocyst som hade lämnat sitt skal.

Har inga höga förhoppningar. Rd5 idag.

• Svar på tråden Nordic IVF Center Göterborg
  • pumpkinspice
    FruGrävling skrev 2015-11-16 09:07:39 följande:

Nu är datum för vår återföring bestämt. På måndag 23 november ska det äntligen ske! Äntligen!

Åh vad spännande, lycka till!
    Lotten skrev 2015-11-16 12:39:57 följande:

Väntar fortfarande på att mensen ska komma! Hoppas på att den kommer nu denna vecka så att vi kan sätta igång!

Hur går det? Jag har precis haft ägglossning, så nu ska vi också bara vänta in mensen och hoppas den kommer så tidigt som möjligt :)

• Lotten
    pumpkinspice skrev 2015-11-19 11:55:47 följande:
    Åh vad spännande, lycka till!
    Lotten skrev 2015-11-16 12:39:57 följande:

Väntar fortfarande på att mensen ska komma! Hoppas på att den kommer nu denna vecka så att vi kan sätta igång!

Hur går det? Jag har precis haft ägglossning, så nu ska vi också bara vänta in mensen och hoppas den kommer så tidigt som möjligt :)

Den har inte kommit ännu :(
    Igår fick jag som en blodig klump. Jättekonstigt! Vill ju bara köra nu!
  • pumpkinspice
    Linny83 skrev 2015-11-20 11:12:59 följande:

Wiiiiihiiiii :) Jag är gravid!

Men vad säger du?! :D Helt fantastiskt ju!! Jättegrattis!!! På första försöket också va?
  • Maraki73

Grattis va kul !!!
  • Maraki73

Är på RD9 testat minus. Brösten mindre ömma och mindre spända idag. Inatt kände jag att det brände I dem. Mensvärk mest på förmiddagen nästan ingen resten av dagen. Ont i ryggen har haft det sen RD1.Tror ni det är kört ?

• Linny83
    Maraki73 skrev 2015-11-20 16:32:48 följande:

Är på RD9 testat minus. Brösten mindre ömma och mindre spända idag. Inatt kände jag att det brände I dem. Mensvärk mest på förmiddagen nästan ingen resten av dagen. Ont i ryggen har haft det sen RD1.Tror ni det är kört ?

Jag testade negativt på ruvardag 9 med en blastocyst. Men testade positivt några dagar senare, så det behöver inte vara kört.
  • Linny83
    pumpkinspice skrev 2015-11-20 13:18:31 följande:
    Men vad säger du?! :D Helt fantastiskt ju!! Jättegrattis!!! På första försöket också va?
    Tack :) Ja precis, första försöket. Nu hoppas man ju bara att den håller sig kvar.
  • Lotten

Stort grattis!!! :)
  • Maraki73
    Linny83 skrev 2015-11-20 20:40:29 följande:

Jag testade negativt på ruvardag 9 med en blastocyst. Men testade positivt några dagar senare, så det behöver inte vara kört.

Skönt att höra.
Svar på tråden Nordic IVF Center Göterborg