• MammasWilda

Nordic IVF Center Göterborg

Hej. Nån som går i Göteborg o vill följas åt? Kanske kan ge varandra tips mm.

Har gjort 4 försök sen i oktober. 2ET O 2FET. Det sista ruvar jag på sen i lördags.

Ett 6-dagars blastocyst som hade lämnat sitt skal.

Har inga höga förhoppningar. Rd5 idag.

• Svar på tråden Nordic IVF Center Göterborg
  • Lotten

Jag jobbar med barn, så jag måste ta ledigt varje gång då det är svårt att bara sticka från jobbet en stund.

Jag känner att jag behöver berätta för att hon annars kommer ifrågasätta detta. Då hon ska ha reda på varför man är ledig.

• Lotten
    Linny83 skrev 2015-10-26 17:54:07 följande:

Var på andra vul idag. Det blir ägguttag på fredag :)

Oj! :) va spännande. Gud va fort allt går nu när man är igång. Vi får höras till helgen igen då :) hoppas det går bra.

Jag är så nervös inför vårt besök på måndag!
  • Linny83
    Lotten skrev 2015-10-26 19:37:31 följande:
    Oj! :) va spännande. Gud va fort allt går nu när man är igång. Vi får höras till helgen igen då :) hoppas det går bra.

Jag är så nervös inför vårt besök på måndag!
    Jaa men eller hur! Det går snabbt när man väl är igång! Du ska se att det går bra på måndag :) Det ska bli spännande att höra hur din planering blir.
  • Lotten
    Linny83 skrev 2015-10-26 20:25:06 följande:
    Jaa men eller hur! Det går snabbt när man väl är igång! Du ska se att det går bra på måndag :) Det ska bli spännande att höra hur din planering blir.
    Det gör det nog :) har ni kommit dit med bil? Vi funderar på var man parkerar?

Vi hörs av närmare helgen :)
    Kram
  • Linny83
    Lotten skrev 2015-10-27 13:05:15 följande:
    Det gör det nog :) har ni kommit dit med bil? Vi funderar på var man parkerar?

Vi hörs av närmare helgen :)
    Kram
    Vi parkerar på Centralstationen. Det funkar bäst för oss. Där finns ju gott om parkeringar. Jag är jättedålig på att köra bil i Göteborg, så det får bli enklast möjliga.
  • Lotten
    Linny83 skrev 2015-10-27 15:32:48 följande:
    Vi parkerar på Centralstationen. Det funkar bäst för oss. Där finns ju gott om parkeringar. Jag är jättedålig på att köra bil i Göteborg, så det får bli enklast möjliga.
    Okej :) tack!
  • Lotten
    Linny83 skrev 2015-10-27 15:32:48 följande:
    Hur har det gått idag? :)
  • Linny83
    Lotten skrev 2015-10-30 12:06:20 följande:
    Hur har det gått idag? :)
    Tack, det gick bra. Det var en rätt häftig upplevelse. Gjorde ju ont, men absolut inte så ont som jag hade trott. Nu är det väntan på att få veta om någon befruktades.
  • Maraki73

Hej alla !!

Jag ska börja nästa vecka med ägglossningstest för att sen göra ett fet. Har 6 embryon I frysen.

Har en dotter som föddes 2012 genom ivf försök nr 3. De embryon jag har i frysen är från samma kull som dottern, tror ni det ökar chanserna för att nått av de andra tar sig?

Svar på tråden Nordic IVF Center Göterborg