• MammasWilda

Nordic IVF Center Göterborg

Hej. Nån som går i Göteborg o vill följas åt? Kanske kan ge varandra tips mm.

Har gjort 4 försök sen i oktober. 2ET O 2FET. Det sista ruvar jag på sen i lördags.

Ett 6-dagars blastocyst som hade lämnat sitt skal.

Har inga höga förhoppningar. Rd5 idag.

• Svar på tråden Nordic IVF Center Göterborg
  • Isaake

Hej
    Jag har fått 3 missfall samt har en dotter på 3,5 på naturligväg. Imorgon får jag mensen och snart börjar jag med sprutorna. Jag går på calanderska i Gbg. Jag vill säga till dig som började blöda att det behöver inte vara ngn fara! När jag har gravid med min dotter Inez kom det en blödning som var klart blod. Min svärmor blödde flera gånger under hennes graviditet. Klart man blir orolig men tänk positivt.????????????

• Isaake
    Isaake skrev 2016-01-11 16:52:25 följande:

Hej
    Jag har fått 3 missfall samt har en dotter på 3,5 på naturligväg. Imorgon får jag mensen och snart börjar jag med sprutorna. Jag går på calanderska i Gbg. Jag vill säga till dig som började blöda att det behöver inte vara ngn fara! När jag har gravid med min dotter Inez kom det en blödning som var klart blod. Min svärmor blödde flera gånger under hennes graviditet. Klart man blir orolig men tänk positivt.????????????

Oj skulle bli en glad gubbe och inte 100?:)
  • pumpkinspice

Hej

Tack! Sköterskan på Nordic sa också att det kan vara helt normalt men det känns som ett dåligt tecken att det kommer tillbaka.
  • Isaake

Jag förstår, skulle själv reagerat så men jag håller tummarna????????????????????????????????????????

• pumpkinspice
    Isaake skrev 2016-01-11 17:01:58 följande:

Jag förstår, skulle själv reagerat så men jag håller tummarna????????????????????????????????????????

Tack!
  • Lotten

Hej

Har du börjat behandlingen? :)
  • Lotten
    pumpkinspice skrev 2016-01-11 16:37:11 följande:

Jag har börjat blöda :( . Det började igår, klart blod men ingen mensvärk och inte så mycket. Slutade efter några timmar. Idag har det varit lugnt, men nu var det en ganska tor rosa fläck på trosskyddet och lite på pappret. Nordic vill inte göra ultraljud den här veckan utan jag får vänta till nästa. Jäkla skit.

Hej! Hur har det gått för dig?
    Kram
  • pumpkinspice
    Lotten skrev 2016-01-18 11:15:07 följande:
    Hej! Hur har det gått för dig?
    Kram
    Hej! Det har inte blött något mer. Vi ska göra ultraljud imorgon så då får vi se om det var missfall eller ngt annat. Har symtom men står ju fortfarande på östrogen och progesteron så kan ju vara de som gör det. Är jättenervös...
  • pumpkinspice

Allt såg bra ut! Vi fick se ett litet hjärta som tickade på. Fick ingen förklaring på varifrån blödningen kom men plutten är kvar och växer som den ska iaf!

• Lotten
    pumpkinspice skrev 2016-01-19 11:04:43 följande:

Allt såg bra ut! Vi fick se ett litet hjärta som tickade på. Fick ingen förklaring på varifrån blödningen kom men plutten är kvar och växer som den ska iaf!

Härligt att höra! :) <3
Svar på tråden Nordic IVF Center Göterborg