• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • Symetrical
    Brinkly skrev 2015-05-26 15:05:38 följande:

Kunde inte hålla mig testad nu kl 3. Bim-7 jihoooo! Hoppas nu bara att den lilla filuren vill stanna! <3 <3

phpbtnXhm71258.jpg

Åh, stort grattis!

Vilken dag fick du äl på nu med Pergo? Jag kör letrozol nu med förhoppning att få äl tidigare än jag brukar (cd 22-44!) men vet inte riktigt hur mycket man kan förvänta sig att det skall ändras första månaden. Har du kört Pergo många ggr?
  • lisafisa22
    Fiijah89 skrev 2015-05-26 11:34:04 följande:
    Det behöver inte vara kört :) jag fick neg bim-4 med rfsu (både vanlig och tidig), struntade att testa på bim-3 för att jag tappat hoppet. Men på bim-2 fick jag ett svagt plus på rfsu! Nu på bim är rfsu testen fortfarande lika svaga men med clearblue är det ett tydligt starkt plus! Så jag hade kört på clearblue istället :) men kom ihåg att bim-3 fortfarande är tidigt!
    Åh du gör mig absolut lite hoppfull när du säger sådär! Jag ska vänta till BIM nu men då tar jag ett CB och hoppas att den fungerar bättre :)
    Men du tästade varje dag från BIM-4?
  • Brinkly
    Symetrical skrev 2015-05-26 15:52:32 följande:

Åh, stort grattis!

Vilken dag fick du äl på nu med Pergo? Jag kör letrozol nu med förhoppning att få äl tidigare än jag brukar (cd 22-44!) men vet inte riktigt hur mycket man kan förvänta sig att det skall ändras första månaden. Har du kört Pergo många ggr?

Första gången med Prego. Hade kört 7 försök utan innan. Fattade dessutom fel pch tog bara 1/dag (fast man skulle ta 2/dag)!

Skulle ha ÄL (enligt app) 19/5 men hann inte till gyn förens den 20/5 fick då sprutan och löfte om ÄL 21/5 eller 22/5. Så senare än jag brukar ha... Lycka till! Berätta gärna hur det går! Kram
  • jzz2306
    vår sommar skrev 2015-05-26 12:08:05 följande:
    Det tog lång tid för oss oxå. Så antar att det kommer ta tid den här gången oxå.Men snart är det er tur. Vet va jobbigt det är med denna eviga väntan. Styrkekramar till dej.
    filippas skrev 2015-05-26 12:30:38 följande:
    Åh vad tråkigt för er, men inte kört än för er så håll lågan uppe! Håller tummarna för plus nästa försök!! 
    kram!
    soofa skrev 2015-05-26 12:41:46 följande:
    Man får vara ledsen när mensen kommer, sen är det bara att hoppa på det igen när den är slut! Det är er tur snart! KRAM!
    babytjejen skrev 2015-05-26 12:48:19 följande:
    För mig tog det precis ett år men sen satte det sig med lillan..så det händer snart :)
    Tack, vad fina ni är allihop Glad Jag känner mig fortfarande besviken men det är ju ok att bli det. Och om ca 17 dagar är det äl igen Skrattande

• milla741

Kunde inte hålla mig testad nu kl 3. Bim-7 jihoooo! Hoppas nu bara att den lilla filuren vill stanna! <3 <3

Grattis!!!!
  • milla741

Grattis!!!!
  • Nystjärna

Stort Grattis :) Roligt att kunde få svar så tidigt :) Hoppas jag med får ett plus lite längre fram :)
  • EkoS

Åh, vad många plus det börjat trilla in! Grattis alla!

I dag har jag haft sån menavärl att det känts som att jag ska spy. Dag 23...

• Zeeeeta

Jag ska testa imorgon bitti med CB digital.

Har BIM-1 imorgon så hoppas att det blir ett positivt resultat!

Annars får jag vänta på fröken röd ett tag till...

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni