• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • Woodwick
    filippas skrev 2015-05-28 06:28:56 följande:

Bim - 4. Har haft nästintill hemskt ömmande bröst och känt mig lite uppblåst, kunde inte hålla mig från att ta test idag.

Har jag något att berätta för min sambo? Eller har jag grus i ögonen?

Ååh grattis! Det är definitivt ett plus :)
  • soofa

Bim - 4. Har haft nästintill hemskt ömmande bröst och känt mig lite uppblåst, kunde inte hålla mig från att ta test idag.

Har jag något att berätta för min sambo? Eller har jag grus i ögonen? phpHAdli605346.jpg

Men åh, vad kul! Grattis, du är gravid! :) Så du kan absolut berätta för din sambo. :D
  • filippas
    soofa skrev 2015-05-28 06:35:31 följande:
    Men åh, vad kul! Grattis, du är gravid! :) Så du kan absolut berätta för din sambo. :D
    Ååh tack Soofa!! Gud känns helt galet, vad läskigt det blev nu, haha
  • vår sommar

Stort grattis
  • TouchOfRed

Åh, det är ju tydliga plus, stort grattis! :) hur ska du berätta för honom?
  • TouchOfRed

BIM idag, men ingen mens ännu iaf! Ska köra ner till apoteket och köpa test. Tror ni man kan testa sig på em på bim om man håller sig ett antal timmar över dagen? Kissade ju nu imorse men hade inget test kvar hemma...

• linnsanbelle

Yeho, stort grattis :)
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • Desideri

Grattis! :)
  • linnsanbelle
    TouchOfRed skrev 2015-05-28 07:28:31 följande:

BIM idag, men ingen mens ännu iaf! Ska köra ner till apoteket och köpa test. Tror ni man kan testa sig på em på bim om man håller sig ett antal timmar över dagen? Kissade ju nu imorse men hade inget test kvar hemma...

på bimdagen kan du testa med eftermiddagsurin, ja :) Då "bör" hcg halten överstiga 50 och testerna är känsliga på 25.
    Jag är superpåläst här eftersom jag fick neg på bimdagen och är idag på bim+1
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni