• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • MotherA

Kunde inte hålla mig längre och gjorde ett test precis på bim-3. Svagt positivt!!!!

Efter att ha läst ett par trådar här på fl är jag dock livrädd att det ska vara ett spökstreck... Är det vanligt med cb plus? Kan se plusset utan att vinkla och det är så "brett" som det ska vara. Då borde vi väl kunna fira?
    Känner jag mig själv tar jag ett nytt test imorgon! Men för nu - jihoooo!

• halo83

Har jag nåt att berätta för mannen tror ni?

Strecket är ju böjt.. Bim-7 idag

• MotherA

halo83 - Oj! Har jag aldrig sett... skulle nog höra av mig till cb och reklamera testet.

Så här såg mitt ut, vad tror ni?

• halo83

Hmm får kanske göra de.. Känns ju för blått för att vara spökstreck men som sagt de e ju böjt.. Ditt däremot tror jag absolut är ett plus ! Grattis

MotherA skrev 2015-05-30 08:35:23 följande:

halo83 - Oj! Har jag aldrig sett... skulle nog höra av mig till cb och reklamera testet.

• Fian88
    halo83 skrev 2015-05-30 07:34:41 följande:

Jag hade nog inte vågat lita på det testet eftersom strecket är böjt.. Hade också reklamerat och tagit ett nytt. Håller tummarna stenhårt!!
  • EkoS

Äl +9 i dag och känner verkligen ingenting. Fick en liten blödning nyss när jag var på toa, inget i trosorna, bara pyttelite på pappret. Känner dock ingen molvärk som jag brukar känna ett par timmar innan mens. Får se framåt kvällen on det kan vara början av mensen eller inte.

• EkoS

Oj, vad intressent...kontrollsträcket är ju faktiskt där, och någonting har ju testet uppenbarligen reagerat på!
  • halo83

Lite så jag tänkte oxå.. Har bedlöt hem fler test å får göra nytt

EkoS skrev 2015-05-30 12:38:34 följande:

Oj, vad intressent...kontrollsträcket är ju faktiskt där, och någonting har ju testet uppenbarligen reagerat på!

• EkoS
    halo83 skrev 2015-05-30 12:41:17 följande:

Lite så jag tänkte oxå.. Har bedlöt hem fler test å får göra nytt

Jag håller tummarna!!
  • linnsanbelle
    CissiJissi skrev 2015-05-29 23:40:41 följande:

Skulle inte testa mig denna månad och har känt att nej, det blir mens igen, ingen graviditet

Men så började jag testa mig ändå!

BIM på söndag! Tänker att jag får mena imorgon eller söndag. Men tyckte jag såg ett svagt streck imorse:p BARA spöket!

ser tyvärr inte på bilderna men kanske finns ngt irl :) hoppas!!

men va konstigt? ta ett nytt test :)
    MotherA skrev 2015-05-30 08:35:23 följande:

jodå, där är allt ngt svagt grattis!!
    EkoS skrev 2015-05-30 12:36:35 följande:

Äl +9 i dag och känner verkligen ingenting. Fick en liten blödning nyss när jag var på toa, inget i trosorna, bara pyttelite på pappret. Känner dock ingen molvärk som jag brukar känna ett par timmar innan mens. Får se framåt kvällen on det kan vara början av mensen eller inte.

det kan ju vara en nidblödning :) jag fick dock också en liten blödning, precis som du beskriver, på äl 9/10 och sedan kom lite värk och sen kom mensen en vecka senare, 2 dgr för sent:/

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni