• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • linnsanbelle
    TouchOfRed skrev 2015-05-28 22:45:38 följande:
    Tack för stödet! Det betyder mycket för mig att känna att jag inte är den enda dom kämpar. Det gäller att inte ge upp men det är tufft med så många motgångar. Känns skönt att jag har en sambo som stöttar mig o att vi faktiskt går igenom detta tillsammans.

Jag håller tummarna för dig med, vem vet kanske det är vår tur nästa månad? Kram!
    Ja usch, jag känner med dig. Kan inte vara lätt.
    Jag ja, vilka taktlösa idioter. Säger någon så till mig så ska jag trycka upp det i ansiktet på dom "jo, men vi tycks aldrig bli gravida" så står dom är med hakan i knäet.

Vänta några dagar med att testa, så länge mensen håller sig borta så finns ju hopp. Jag fick neg igår på bim och har också beställt cb plus som jag tänkte testa på lördag (fast med morgonurin för att vara på den säkra sidan.
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • halo83

Vi är inne p försök 12.. Min bästa vän ska få barn i nästa EVKs,3av mina småsyskon ska ha barn nu i sommar och rea veckan fick även min vän ett plus,utan att varken försöka el planerat det,känns fruktansvärt orättvist ..å hon funderar dessutom på abort . Klart alla har rätt å bestämma men det tar på en när man själv kämpat i ett år! N

Tack för stödet! Det betyder mycket för mig att känna att jag inte är den enda dom kämpar. Det gäller att inte ge upp men det är tufft med så många motgångar. Känns skönt att jag har en sambo som stöttar mig o att vi faktiskt går igenom detta tillsammans.

Jag håller tummarna för dig med, vem vet kanske det är vår tur nästa månad? Kram!

• babytjejen

Mysandet är över o nu kommer den lååånga väntan på Bim, en hel evighet...känner med er som det tar lång tid för, tog ju ett år för oss förra gången o är rädd för att det ska ta lika länge igen el längre...

• filippas
    soofa skrev 2015-05-28 22:17:09 följande:

Usch, jag känner med dig. Bim - 3 här men spottings så jag inväntar bara mensen. Känner också att alla andra ska ha barn eller pratar barn nu. Tack och lov har jag inte fått några sådana kommentarer än, förstår inte att folk ens vågar - tror de att det är så jäkla lätt?! Hoppas bara kroppen bråkar lite med dig och att mensen kommer snart. Kram!

Kämpa Soofa, håll modet uppe! Håller tummarna för att det tar sig för dig! Du är så härligt peppande till alla här inne, även om du kämpar! Fantastiskt Glad
  • lisafisa22

Hur dryga kan folk vara och inte förstå att för en del är det inte så jäkla lätt. Alla funkar vi olika, vilket en del inte verkar förstå.
    Ja Sambosar är underbara när det kommer till stöd! :)

Hoppas det löser sig framöver!
    Styrkekramar <3
  • lisafisa22

Jahopp då var BIM här och mensen har inte dykt upp och tempen har inte dippat, jag hoppas att detta är ett gott tecken? Eller dippar tempen efter att man fått mens? :S

Jag brukar alltid få en fruktansvärd mensverk dagen innan, men den har jag inte kännt än så jag hoppas att det inte blir något alls! :)

Är jag mensfri i morgon bitti så ska jag testa igen :D

• EkoS
    lisafisa22 skrev 2015-05-29 07:36:09 följande:

Jahopp då var BIM här och mensen har inte dykt upp och tempen har inte dippat, jag hoppas att detta är ett gott tecken? Eller dippar tempen efter att man fått mens? :S

Jag brukar alltid få en fruktansvärd mensverk dagen innan, men den har jag inte kännt än så jag hoppas att det inte blir något alls! :)

Är jag mensfri i morgon bitti så ska jag testa igen :D

Min temp. brukar alltid dippa dagen innan mens, så det låter lovande!
  • lisafisa22
    EkoS skrev 2015-05-29 07:54:28 följande:
    Min temp. brukar alltid dippa dagen innan mens, så det låter lovande!
    Ahha okej, åh jag hoppas att detta blir något possitivt :D
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni