• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • soofa
    TouchOfRed skrev 2015-05-28 22:45:38 följande:
    Tack för stödet! Det betyder mycket för mig att känna att jag inte är den enda dom kämpar. Det gäller att inte ge upp men det är tufft med så många motgångar. Känns skönt att jag har en sambo som stöttar mig o att vi faktiskt går igenom detta tillsammans.

Jag håller tummarna för dig med, vem vet kanske det är vår tur nästa månad? Kram!
    Jag menade såklart inte att jag hoppas att mensen kommer för din del, såg att jag skrev det. Jag menar såklart att jag hoppas att den håller sig borta och att du plussar nu i dagarna. Glad
  • soofa
    lisafisa22 skrev 2015-05-29 07:36:09 följande:

Jahopp då var BIM här och mensen har inte dykt upp och tempen har inte dippat, jag hoppas att detta är ett gott tecken? Eller dippar tempen efter att man fått mens? :S

Jag brukar alltid få en fruktansvärd mensverk dagen innan, men den har jag inte kännt än så jag hoppas att det inte blir något alls! :)

Är jag mensfri i morgon bitti så ska jag testa igen :D

Min brukar dippa dagen innan BIM eller på BIM så det låter absolut lovande. Håller tummarna! Glad
  • soofa
    filippas skrev 2015-05-29 05:54:41 följande:
    Kämpa Soofa, håll modet uppe! Håller tummarna för att det tar sig för dig! Du är så härligt peppande till alla här inne, även om du kämpar! Fantastiskt Glad
    Haha, men tack - vad gullig du är! Kyss Tror vi behöver peppa varandra här inne!

Fortsatta spottings här på BIM -2 men tempen ökade i morse(?!?), negativt gravtest.. det blankaste jag sett, haha. Kan jag låna ett av dina positiva tror du? Flört
  • 81718171

BIM -9 idag... Skymtar den där snygga hormonranden o mörkare runt bröstvårtorna.. Temp 36,9.. Tog såklart ett test på morgonurin o skymtade ett mkt svagt plus om man håller de snett ?????????? Åh hoppas hoppas att de blir starkt.. Bör jag hålla mig till över BIM nu kanske?

• lisafisa22
    soofa skrev 2015-05-29 09:12:15 följande:
    Min brukar dippa dagen innan BIM eller på BIM så det låter absolut lovande. Håller tummarna! Glad
    Åh okej, då hoppas jag att det blir possitivt ;)
    Springer på toan precis hela tiden bara för att kolla så att jag inte fått mens. Folk på jobbet måste tro att jag druckit öl eller nåt x)

Tack så mycket! Jag hållar alla tummar oh tår för att det ska gå bra för dig också!
    :)
  • vår sommar

Usch och fy va illa jag mår idag. Blev tillochmed åksjuk förut när jag satt i baksätet. Usch. Men det måste ju va nått annat för är ju bara på äl+5 så kan ju omöjligt va gravidsymtom. Är väl skingravid i vanlig ordning. :-S

• Desideri

Alltså haha. Jag är tydligen ett sånt testfreak så kan inte hålla mig. Bim-7 idag och tänkte testa för skojs skull eftersom vissa enstaka plussar så tidigt. Så jag tog ett test för 30 min sen kanske. Som jag nästan direkt kunde ana nått svagt på och såg ett supersvagt streck (tyckte jag) i några minuter, MEN efter 5-10 min var det där jag såg borta. Vet inte vad jag ska tro. Hade förväntat mig ett helt negativt test men nu blev det bara jobbigt istället. :/ :P

• halo83

Jag fick EXAKT lika igår,är på bim-9 idag...

Desideri skrev 2015-05-29 13:59:17 följande:

Alltså haha. Jag är tydligen ett sånt testfreak så kan inte hålla mig. Bim-7 idag och tänkte testa för skojs skull eftersom vissa enstaka plussar så tidigt. Så jag tog ett test för 30 min sen kanske. Som jag nästan direkt kunde ana nått svagt på och såg ett supersvagt streck (tyckte jag) i några minuter, MEN efter 5-10 min var det där jag såg borta. Vet inte vad jag ska tro. Hade förväntat mig ett helt negativt test men nu blev det bara jobbigt istället. :/ :P

• linnsanbelle

Så mina väner då hör jag officiellt inte längre till denna tråden mensen kom nu, 2 dgr försent. Nytt bim blir 26 juni.. Vi långt borta det känns, haha!

Ändå väldigt positiv o glad eftersom ja undrade vart mensen tog vägen :P

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • Desideri
    halo83 skrev 2015-05-29 14:15:06 följande:

Jag fick EXAKT lika igår,är på bim-9 idag...

Konstigt! Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka testet heller. Såklart finns det inget annat att göra än att vänta och ta ett test längre fram. Men vill ju veta nuu  Tungan ute
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni