• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • mikamon
    linnsanbelle skrev 2015-05-29 14:32:21 följande:

Så mina väner då hör jag officiellt inte längre till denna tråden mensen kom nu, 2 dgr försent. Nytt bim blir 26 juni.. Vi långt borta det känns, haha!

Ändå väldigt positiv o glad eftersom ja undrade vart mensen tog vägen :P

Nej vad trist! :( Vi ses i junitråden.
  • soofa

Tråkigt! Samma sak här. Juni it is!

linnsanbelle skrev 2015-05-29 14:32:21 följande:

Så mina väner då hör jag officiellt inte längre till denna tråden mensen kom nu, 2 dgr försent. Nytt bim blir 26 juni.. Vi långt borta det känns, haha!

Ändå väldigt positiv o glad eftersom ja undrade vart mensen tog vägen :P

• halo83

Idag fick jag lite metall smak i munnen,trodde att jag blödde då jag är väldigt lättblödande i tandköttet... Men de gjorde jag inte..hoppas hoppas de blir ett plus om några dagar

• Nystjärna

Alltså jag försöker verkligen att inte känna efter och tänka på symptom och så,vilket är svårt,men tycker ändå att det går ganska bra. För jag har mycket annat och tänka på bröllopet,jobbet och min dotter och familj och så. Men idag framförallt så har jag haft molnade värk i magen då från navlen och neråt, en liten illande/pirrande känsla,svårt och förklara. Men lätt lätt mensvärk men känns för tidigt för mensen. Sen även haft av och till ont i ryggen som små hugg,vilket iof kan bero på att jag skadat ryggen en gång men jag vet inte kommer och går så. Sen nu när jag var i duschen tyckte jag att vårtgården började bli lite större och huden börjar gå och bli mörkare och även små illa,inte farligt utan som en klump i halsen. Alltså detta känner jag utan att leta men precis när jag känt de så har jag kommit på detta med gravsymptom. Men så känns det alldeles alldeles för tidigt att känna av någonting alls liksom. Visst med dottern kände jag av illamåendet suoertidgit men det var ju också väldigt kraftigt. Men jag menar jag är bara äl +4 idag, för räknar äl ifrån i måndags eftersom positivt äl test var i söndags eftermiddag så flyttade även fram bim,så är idag på bim -11 (istället för bim-9) Hatar på ett sätt att jag känner såhär för känns så på tok för tidigt :( Liksom känns inte möjligt redan. Men samtidigt vill jag och hoppas jag så. Men känns som de är inbillning eller att jag känner för jag vill. Men ändå känns det inte som jag inbillar mig eller hoppas sååå jättemycket så de skulle bli inbillning. Jätteflummigt inlägg men ni kanske förstår. Jag hade ju ändå ställt in mig på att börja försöka nästa månad så sätt, och har ändå väldigt mycket tankar på bröllopet och dottern denna månaden. Jag vet inte vad jag vill med detta inlägg,skriva av mig alla tankar och funderingar tror jag. Men vad skulle ni säga om allt detta? Det är bara inbillning va? Eller beror på andra orsaker,typ nervositet och stress inför bröllopet. Suck hatar väntan och ovissheten. Vill bara veta nu ju!!

• Minime86
    vår sommar skrev 2015-05-29 13:37:39 följande:

Usch och fy va illa jag mår idag. Blev tillochmed åksjuk förut när jag satt i baksätet. Usch. Men det måste ju va nått annat för är ju bara på äl+5 så kan ju omöjligt va gravidsymtom. Är väl skingravid i vanlig ordning. :-S

Jag läste senast igår att en kvinna kan känna av gravid symptom som molvärk, ömma bröst och illa mående redan 30 timmar efter det befruktande samlaget :) Så nog kan det vara så allt :)

Lycka till!
  • Nystjärna

Då är det inte bara jag som känner av symptom och mår dåligt redan. Och jag är bara på ÄL+4 idag. Mådde illa förut men trodde kanske för att jag var hungrig,men åt en hel del förut och ändå så mår jag små illa nu med en lite klump i halsen så inte farligt men något som gror där. Och samtidigt molande värk i magen typ som mensvärk som kommer av och till men mer idag. Känns för tidigt för att mensen skall komma men även att de skall vara grav symptom. Men skönt och veta att man inte är ensam om att känna av saker så här tidigt. Men men det är väl bara och vänta och se. Usch för att denna väntan... :'( Känns riktigt jobbigt. För äl smärtorna försvann ju precis vid äl,dagen innan och äl dagen var de mycket mindre och dagen efter var det ingenting. Men sen kom de lite igår och idag har det ökat. Ja märkligt är det...

• soofa

I morgon åker jag till Danmark och kommer hem på onsdag. Jag kommer säkert kika in här då och då men kommer inte kunna uppdatera vår lista eller något sådant så vore tacksam om ni kunde ordna det vid alla de PLUS som jag hoppas kommer trilla in de kommande dagarna! Lycka till alla ni som har bim nu i dagarna! KRAM!

• mikamon
    soofa skrev 2015-05-29 22:29:29 följande:

I morgon åker jag till Danmark och kommer hem på onsdag. Jag kommer säkert kika in här då och då men kommer inte kunna uppdatera vår lista eller något sådant så vore tacksam om ni kunde ordna det vid alla de PLUS som jag hoppas kommer trilla in de kommande dagarna! Lycka till alla ni som har bim nu i dagarna! KRAM!

Ha en trevlig resa! <3
  • Redcat

Gjorde testet i morse och de visa neg. Så nu har jag fått svart på vitt att de är min mens som är konstig den här månaden aja nu är de bara att invänta mensen och försöka igen sen

Grattis alla som har plussat den här månaden är så glad för eran skull och hoppas allt går bra för er

• CissiJissi

Skulle inte testa mig denna månad och har känt att nej, det blir mens igen, ingen graviditet

Men så började jag testa mig ändå!

BIM på söndag! Tänker att jag får mena imorgon eller söndag. Men tyckte jag såg ett svagt streck imorse:p BARA spöket!

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni