Alltså jag försöker verkligen att inte känna efter och tänka på symptom och så,vilket är svårt,men tycker ändå att det går ganska bra. För jag har mycket annat och tänka på bröllopet,jobbet och min dotter och familj och så. Men idag framförallt så har jag haft molnade värk i magen då från navlen och neråt, en liten illande/pirrande känsla,svårt och förklara. Men lätt lätt mensvärk men känns för tidigt för mensen. Sen även haft av och till ont i ryggen som små hugg,vilket iof kan bero på att jag skadat ryggen en gång men jag vet inte kommer och går så. Sen nu när jag var i duschen tyckte jag att vårtgården började bli lite större och huden börjar gå och bli mörkare och även små illa,inte farligt utan som en klump i halsen. Alltså detta känner jag utan att leta men precis när jag känt de så har jag kommit på detta med gravsymptom. Men så känns det alldeles alldeles för tidigt att känna av någonting alls liksom. Visst med dottern kände jag av illamåendet suoertidgit men det var ju också väldigt kraftigt. Men jag menar jag är bara äl +4 idag, för räknar äl ifrån i måndags eftersom positivt äl test var i söndags eftermiddag så flyttade även fram bim,så är idag på bim -11 (istället för bim-9) Hatar på ett sätt att jag känner såhär för känns så på tok för tidigt :( Liksom känns inte möjligt redan. Men samtidigt vill jag och hoppas jag så. Men känns som de är inbillning eller att jag känner för jag vill. Men ändå känns det inte som jag inbillar mig eller hoppas sååå jättemycket så de skulle bli inbillning. Jätteflummigt inlägg men ni kanske förstår. Jag hade ju ändå ställt in mig på att börja försöka nästa månad så sätt, och har ändå väldigt mycket tankar på bröllopet och dottern denna månaden. Jag vet inte vad jag vill med detta inlägg,skriva av mig alla tankar och funderingar tror jag. Men vad skulle ni säga om allt detta? Det är bara inbillning va? Eller beror på andra orsaker,typ nervositet och stress inför bröllopet. Suck hatar väntan och ovissheten. Vill bara veta nu ju!!