BF februari 2016
Woop woop!
Fått beviljad gravidpenning från och med 12/12! Hurra!!! Så lättad :)
Woop woop!
Woop woop!
Blev beviljad!:)) Tack och lov, börjar bli tungt nu..
På onsdag blir det en tripp till ullared för inköp till lillen, då i vecka (28+0). Hur mycket har ni andra köpt på er? Eller när ska ni börja handla? Tips på absoluta måsten att ha till nyfödd? Tänkte på er med barn sedan innan, ös på med tips (och förvarningar med för den delen)
28+0 idag och tredje trimestern! Woop woop!
Härligt! Jag mår hyfsat, tycker jag. Foglossningen är så gott som borta och jag jobbar heltid igen. Jag har bara "vanliga" gravidkrämpor nu som jag kan stå ut med. Men jag längtar sååå efter vår lilla kille nu! Hur mår du själv?
Vad skönt Bf är 6/2 vilket ju känns som en evighet bort men jag vill ju att han ska stanna där inne i minst 9 veckor till egentligen. Kul att ni också ska ha en kille, verkar som att det är mest grabbar i tråden? Är det ert första barn?
Kul! Det är vårt första också Ska ni gå någon föräldrautbildning? Vi ska prova på det med start sista november.
Ja så tänker vi med. Och så gör det ju faktiskt inget om det är nåt som inte är klart när liten kommer, man kan ju handla sen också Är ni klara med stora inköp som vagn och så?
Samma här blev en brio happy för oss. Det enda "stora" som vi inte har köpt än är en babylonia tricot-slen (bärsjal) men det ska fixas snart för en sån vill jag ha när han kommer