BF februari 2016
På torsdag (28+4). Längtar efter att få höra hjärtljuden igen Du då?
På torsdag (28+4). Längtar efter att få höra hjärtljuden igen Du då?
Hur har ni tänkt att klä/bädda ner barnet i vagnen? :) kan ju vara väldigt kallt i februari.
Beror visserligen lite på vart i landet man bor men det vore ändå kul att veta :)
V28, veckan då magen börjar kännas aningen i vägen! 10 kg upp och värre lär det bli! Börjar känna mig som en heffaklump! Phu
Inte tillräckligt nära känner jag haha! Vill ha februari och få det "överstökat" helst redan imorgon ;) otymplig ja, först nu börjar det bli jobbigt att resa sig ur soffan när man ligger på rygg ^^ mår du bra annars nu då?
Du hade ansökt om graviditetpenning väl? Tänkte att förskola lätt kan bli hårt och påfrestande när man börjar bli ännu större =) (just nu känns det omöjligt att bli större men jag vet ju att det "värsta" är framför en ;)) foglossningen har lugnat sig lite för mig efter att jag blev sjukskriven och vore det inte för den hade jag mått riktigt bra faktiskt haha! Sammandragningar här med men jag har ju "turen" att redan gå hemma så jag kan vila ut dom när det är som värst =) hade helst jobbat ett tag till men det var ohållbart ^^
Bra kollegor!=) och visst känns det gott att få vara hemma och kunna julstöka i lugn och ro? Så kände jag iaf när jag ansökte gp från mitten av december =) haha jag är sjukt trött på att vara hemma nu! Men det är enbart för att jag har gjort det i fem veckor redan och foglossningen gör mig instängd i huset om dagarna. Långa tröttsamma dagar! Hade man haft full rörlighet så hade jag njutit mer av att kunna hitta på saker osv ^^
Ja den är helt klart bättre nu än när jag jobbade! Vila är vad som gäller, så lugnar det sig =) så tar jag det löjligt lugnt i några dagar så klarar jag av att åka och handla och greja lite sen följs det av några soffdagar igen innan jag är laddad för en ny halvt aktiv dag.
Gud vad härligt för dig! Och vad bra att flera går hemma på ledighet samtidigt så man får den sociala biten =) låter som att du har lagt upp det riktigt bra ;)
Hur har nu det med halsbränna? Den blir bara värre och värre nu för mig, är i vecka 27 nu.
Jag känner av rörelser väldigt ofta och vaknar av rörelser oxå. Han kan få till riktiga sparkar nu som man rycker till av och jag behöver inte sätta mig eller lägga mig ner längre för att känna ngt. Men det kanske är som det var på ultraljudet för ungen var ju inte stilla en sekund. :P
Allt gick bra hos bm, mätte 28 cm i vecka 31. Tycker ja är väldigt liten men hon säger de är bra så å ja håller mig lite under den blå linjen .var i vecka 24+4 23,5 cm vecka 28+4 26,5 cm å vecka 31+1 28 cm. Vad är era mått?