• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Millemupp

Grattis till alla plus! Här händer det minsann grejor!

Själv vankar jag runt som en äggasjuk höna, lååångt till BIM.. Snart börjar man väl kackla också!

• Vadvetjaaaaag
    Migas skrev 2015-07-13 10:53:02 följande:

Stort grattis! Jag känner igen mig i din historia då jag just plussat (eller bekräftat de stegrande plus jag haft ett tag) och har ett mf i vecka 9 (8+1) bakom mig så känns lite nervöst men även spännande just nu.  Har du fler än ett mf bakom dig eller hur får du vul så tidigt?Stort grattis! Vad snabbt du fick ett plus efter mf då, hoppas att det går bra denna gången och att vi slipper mf.  Får man fråga vilken vecka du fick mf i sist?Konstigt det verkar med varierande styrka på "plusen" beroende på dag. Har du använt samma test hela tiden?

Stort grattis till alla som plussat nyligen!

Jag sökte till privat och då sa dom att när jag blir gravid igen får jag komma på ett vul för att slippa gå så länge. Fostret dog i V6 och mf v10. Men de är mitt första och enda hoppas jag :)
  • Symetrical
    Migas skrev 2015-07-13 10:53:02 följande:
    Stort grattis! Jag känner igen mig i din historia då jag just plussat (eller bekräftat de stegrande plus jag haft ett tag) och har ett mf i vecka 9 (8+1) bakom mig så känns lite nervöst men även spännande just nu.  Har du fler än ett mf bakom dig eller hur får du vul så tidigt?
    NellieMeja skrev 2015-07-13 10:34:31 följande:

Ok. Nu kör vi igen plussade igår. Så glad men naturligtvis orolig för missfall igen som förra månaden. Men nu ska fröet stanna kvar å bli en härlig bebis.

Stort grattis! Vad snabbt du fick ett plus efter mf då, hoppas att det går bra denna gången och att vi slipper mf.  Får man fråga vilken vecka du fick mf i sist?Konstigt det verkar med varierande styrka på "plusen" beroende på dag. Har du använt samma test hela tiden?

Stort grattis till alla som plussat nyligen!
    Ja, visst verkar söder lite skumt..!? Första svaga testet på äl +9 förra veckan med tl, sen på äl +10 och 11 med Apotekets egna. I princip helt blankt på äl +12 med cb och sen nu det hör patetiska "strecket" på cb på äl +14.
    Tiden får utvisa.
  • Maka94

Ägglossningskänslan jag hade i Torsdags har hållt i sig i helgen, direkt vi kom hem igårkväll hoppade vi i säng. Hoppas verkligen att vi inte missade ÄL helt :) Hoppet håller mig uppe och med tanke på hur det känns i kroppen så finns det kanske en chans :)

• Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-13 10:33:56 följande:
    Ja, eller hur!? Skumt!
    Vet inte exakt när bim är, då min lutealfas krånglat massa senaste halvåret. Men är ju på äl +14 idag. Med sonen plussade jag relativt svagt på äl +16, så antar att så länge inte mensen kommer lever hoppet. smile1.gif
    Men ta om ett test om 2 dagar så ska det nog vara starkare! :) ja då finns det ju hopp :D.
    Insåg nu att min förra mens är nu sen med 24 dagar, haha! Bara 4 dagar tills nästa "ska" komma om det stämmer enligt appen :P.
  • Malin 845

Hmm svagare nu igen :( vi ska åka iväg på onsdag i typ en vecka, så om äl är efter det så missar vi den :/.

• natlin
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-07-13 07:29:46 följande:

ja idag kom det första riktiga plusset som man kunde se utan att trixa med bilden :D är idag på bim-4 eller bim-6 och jag hoppas detta går vägen denna gång då jag sist fick MA i v 10....blivit gavid på försök 1 båda gångerna.

jag är sååå glad men törs ändå inte ta ut någon glädje förens vi varit på vul i v.7-8 någon gång :)

Grattis :)
  • halo83

I lördags hade jag sånna där äggvite liknande flytning.. Väldigt trådig men köar i färg.. Är det äl då? El när beräknar man att den inträffar efter det? NC säger äl i morgon men testet är inte ens i närheten av positivt.. Tänkte om äl var redan i lördags? Har lite flytningar nu å lite ont ..

Svar på tråden Vi med BIM i juli