Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Grattis till alla plus! Här händer det minsann grejor!
Själv vankar jag runt som en äggasjuk höna, lååångt till BIM.. Snart börjar man väl kackla också!
Stort grattis! Jag känner igen mig i din historia då jag just plussat (eller bekräftat de stegrande plus jag haft ett tag) och har ett mf i vecka 9 (8+1) bakom mig så känns lite nervöst men även spännande just nu. Har du fler än ett mf bakom dig eller hur får du vul så tidigt?Stort grattis! Vad snabbt du fick ett plus efter mf då, hoppas att det går bra denna gången och att vi slipper mf. Får man fråga vilken vecka du fick mf i sist?Konstigt det verkar med varierande styrka på "plusen" beroende på dag. Har du använt samma test hela tiden?
Stort grattis till alla som plussat nyligen!
Ok. Nu kör vi igen plussade igår. Så glad men naturligtvis orolig för missfall igen som förra månaden. Men nu ska fröet stanna kvar å bli en härlig bebis.
Ägglossningskänslan jag hade i Torsdags har hållt i sig i helgen, direkt vi kom hem igårkväll hoppade vi i säng. Hoppas verkligen att vi inte missade ÄL helt :) Hoppet håller mig uppe och med tanke på hur det känns i kroppen så finns det kanske en chans :)
Wow! Stora varma grattis till plusen!!
Hmm svagare nu igen :( vi ska åka iväg på onsdag i typ en vecka, så om äl är efter det så missar vi den :/.
ja idag kom det första riktiga plusset som man kunde se utan att trixa med bilden :D är idag på bim-4 eller bim-6 och jag hoppas detta går vägen denna gång då jag sist fick MA i v 10....blivit gavid på försök 1 båda gångerna.
jag är sååå glad men törs ändå inte ta ut någon glädje förens vi varit på vul i v.7-8 någon gång :)
Åh stort grattis till alla som plussat!!(:
I lördags hade jag sånna där äggvite liknande flytning.. Väldigt trådig men köar i färg.. Är det äl då? El när beräknar man att den inträffar efter det? NC säger äl i morgon men testet är inte ens i närheten av positivt.. Tänkte om äl var redan i lördags? Har lite flytningar nu å lite ont ..