Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
ja idag kom det första riktiga plusset som man kunde se utan att trixa med bilden :D är idag på bim-4 eller bim-6 och jag hoppas detta går vägen denna gång då jag sist fick MA i v 10....blivit gavid på försök 1 båda gångerna.
jag är sååå glad men törs ändå inte ta ut någon glädje förens vi varit på vul i v.7-8 någon gång :)
Ok. Nu kör vi igen plussade igår. Så glad men naturligtvis orolig för missfall igen som förra månaden. Men nu ska fröet stanna kvar å bli en härlig bebis.
ja idag kom det första riktiga plusset som man kunde se utan att trixa med bilden :D är idag på bim-4 eller bim-6 och jag hoppas detta går vägen denna gång då jag sist fick MA i v 10....blivit gavid på försök 1 båda gångerna.
jag är sååå glad men törs ändå inte ta ut någon glädje förens vi varit på vul i v.7-8 någon gång :)
Eventuellt lite stegring.
Vilken dag är du på?
Ok. Nu kör vi igen plussade igår. Så glad men naturligtvis orolig för missfall igen som förra månaden. Men nu ska fröet stanna kvar å bli en härlig bebis.
Tack snälla allihop <3 Jag ska försöööööka njuta så gott jag kan ;)
Jag hade äl 2 juli :)
Jaha. Då vart man inte klokare idag heller på äl +14. Men kan eventuellt ana ett svagt svagt streck om man för bilden upp och ner(?) men känns som att det borde vara starkare by now!?!?! Dock ingen mens eller känningar att den är på g heller...
Fick ett plus på CB plus idag (dock var inte båda strecken lika starka, men det behöver de väl inte vara? Det är väl ett godkänt test?). Så nu efter tre test, varav ett CB, och då mensen är omkring en vecka sen så vågar jag tro på att jag verkligen är gravid.
Nu börjar den nervösa och långa väntan att komma förbi vecka 12, eller i första hand vecka 9 då jag fick mf i vecka 8+1 för några månader sen. Har det skapats någon fortsättningstråd för de som plussat i denna tråd eller är det bara att hoppa vidare någonstans?