• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Tett90
    Migas skrev 2015-07-13 17:30:42 följande:
    Tack, hoppas att du får ett fint ? imorgon smile1.gif känns det som om du är gravid eller?
    Nej men jag brukar känna av ganska tydligt när mensen är på g men just nu känner jag ingenting ! De kan ju oxå vara bra :) Bim+1
  • Migas
    Tett90 skrev 2015-07-13 18:03:50 följande:

Nej men jag brukar känna av ganska tydligt när mensen är på g men just nu känner jag ingenting ! De kan ju oxå vara bra :) Bim+1

Jo, det är sant att det kan vara positivt på det viset också om man inte känner av att mensen är på gång, om man tydligt gör det annars. Så låter ju positivt för dig. Lycka till imorgon
  • Mamma 80

Tjohopp! Ingen mens här, fortsatt mini mini röd/rosa flytning och molvärk. Värken väldigt centralt långt ner på magen snarare än över hela som jag normalt har innan mens.

Hoppas hoppas! Ff några dagar kvar till bim!

Grattis till alla nygravida oxå????????????

Mamma till 2 tweenies
  • NiHa

1v kvar till BIM. Tror inte att det tagit sig:/ Har lite värk från och till vid livmodern, kan det va positivt? Eller så överanalyserar jag bara min kropp;) Haha

• Mamma 80

Molvärk är bra! Håller tummarna!

NiHa skrev 2015-07-13 22:06:03 följande:

1v kvar till BIM. Tror inte att det tagit sig:/ Har lite värk från och till vid livmodern, kan det va positivt? Eller så överanalyserar jag bara min kropp;) Haha

Mamma till 2 tweenies
  • NiHa
    Mamma 80 skrev 2015-07-13 22:20:16 följande:

Molvärk är bra! Håller tummarna!

Mamma till 2 tweenies
    Tack:) Hoppas att det är molvärk då:)
  • Malin 845
    Malin 845 skrev 2015-07-13 13:36:34 följande:

Hmm svagare nu igen :( vi ska åka iväg på onsdag i typ en vecka, så om äl är efter det så missar vi den :/. php4KwFl372805.jpg

• My102
    mikamon skrev 2015-07-13 19:55:23 följande:

Tjena ägget! Nedsläpp imorgon eller onsdag? :D

Är det RFSU test?
Svar på tråden Vi med BIM i juli