Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Jag har fått svaga streck på mina äl test sen torsdag, dom har varit lika svaga alla dagar. Jag har kissat kl 13 och vid 20 varje dag.
Vad betyder detta när strecken inte blir starkare eller svagare på 3-4 dagar??
Eftersom mensen inte kommit än och jag morgon är jag någonstans mellan BIM+5 och BIM+7, så har jag nu köpt ett CB som jag ska jag planerar att ta imorgon (ev. ett RFSU till för att jämföra hur starka streck de visar)
Jag har fortfarande ett illamåendet som har tilltagit i styrka, en molvärk som nu känns starkare och intensivare, bröst som stramar mera och jag känner mig dessutom helt slut efter jobbet (oavsett om det är morgon eller kvällspass), så med flera troligtvis positiva test och dessa symptom så skulle jag bli både förvånad och besviken om jag inte fick ett klart positivt resultat även på CB imorgon.
Helt klart tydligare på det senare testet!!! Grattis!!
De två testerna ovan är tagna i fredags morse (10 juli) och på dessa test tycker jag att strecket syns betydligt mer än i onsdags den 8 juli.
Det översta testet är från i onsdag och det nedersta ifrån i fredags, så nu ska det bli spännande att se vad testet imorgon bitti kommer att visa. Alla test i dessa bilder är RFSU:s normala test som man inte rekommenderas att använda förrän på BIM. Hur ser stegringen ut?
Helt klart tydligare på det senare testet!!! Grattis!!
De två testerna ovan är tagna i fredags morse (10 juli) och på dessa test tycker jag att strecket syns betydligt mer än i onsdags den 8 juli.
Det översta testet är från i onsdag och det nedersta ifrån i fredags, så nu ska det bli spännande att se vad testet imorgon bitti kommer att visa. Alla test i dessa bilder är RFSU:s normala test som man inte rekommenderas att använda förrän på BIM. Hur ser stegringen ut?
Väntar och väntar på denna jäkla ägglossning! Har haft två långa cykler så hade hoppats på en kortare denna månad men det verkar inte bli så! Enl app så ska den komma på torsdag så hoppas att det inte blir senare iaf.
Dagens ältest blev lite starkare än igår men är ju långt ifrån positiv än..
Nu slutade mensen eller rättare sagt (ursäkta) de bruna flytningarna. Ingen mensvärk alls har jag och fick ett svagt plus idag på förmiddagen, ej morgon urin. Kan man få bruna flytningar när man är gravid? Bör jag ta ett nytt test i morgon bitti? Magen är jättehård och lite svullen som den vart sen i torsdags.
Nu slutade mensen eller rättare sagt (ursäkta) de bruna flytningarna. Ingen mensvärk alls har jag och fick ett svagt plus idag på förmiddagen, ej morgon urin. Kan man få bruna flytningar när man är gravid? Bör jag ta ett nytt test i morgon bitti? Magen är jättehård och lite svullen som den vart sen i torsdags.