• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • snartsnartsnart
    halo83 skrev 2015-07-13 14:53:53 följande:

I lördags hade jag sånna där äggvite liknande flytning.. Väldigt trådig men köar i färg.. Är det äl då? El när beräknar man att den inträffar efter det? NC säger äl i morgon men testet är inte ens i närheten av positivt.. Tänkte om äl var redan i lördags? Har lite flytningar nu å lite ont ..

För mig visr testerna ibland så där svagt precis innan ÄL. Och så jättestarkt på ÄL för att sen vara supersvagt igen dagen efter. Så de behöver inte vara försent.
  • sommarblomma1
    halo83 skrev 2015-07-13 14:53:53 följande:

I lördags hade jag sånna där äggvite liknande flytning.. Väldigt trådig men köar i färg.. Är det äl då? El när beräknar man att den inträffar efter det? NC säger äl i morgon men testet är inte ens i närheten av positivt.. Tänkte om äl var redan i lördags? Har lite flytningar nu å lite ont ..

phpSUOxs042680.jpg

För mig brukar de flytningarna komma ca 3 dagar innan äl. Är flytningarna ff likadana?
  • LillaEochP

Lite hjälp från er proffs här tack!

Enligt min app och alla andra beräkningshjälpar har jag ÄL idag eller imorgon. Kände redan dag 11 i cykeln (8/7) att flytningarna satte igång och tog test då men det visade så svagt att jag kastade det och tänkte att jag väntar några dagar till. Väntade tills igår, dag 15 i cykeln (12/7), vid 12-tiden och tänkte att "oj, vad starkt det blev så snabbt!" men det var ändå inte lika starkt som kontrollstrecket. Så jag tog ett samma tid idag på dag 16 (13/7) men det är svagare!? Tog ett till vid 15 som också var svagare än det igår.

Är helt ny på det här med ÄL-stickor men min ÄL måste väl ha vart i förrgår/igår då med andra ord? Eller!?

Nu har ju färgen torkat in så testen ser ljusare ut än vad dom är. Översta testet i bild är också från idag, 13/7, fast senare då. Men vad säger ni???
  • halo83

Ok för mig har det alltid visat en stegring, så dagen innan har det varit nästan positivt för att sen bli positivt i 3 dagar å sen sakta gå ner igen. Ok jag har inte sånna där tjocka flytningar nu tan mer som vatten å klara i färgen..

snartsnartsnart skrev 2015-07-13 14:57:22 följande:

För mig visr testerna ibland så där svagt precis innan ÄL. Och så jättestarkt på ÄL för att sen vara supersvagt igen dagen efter. Så de behöver inte vara försent.

sommarblomma1 skrev 2015-07-13 14:59:26 följande:

För mig brukar de flytningarna komma ca 3 dagar innan äl. Är flytningarna ff likadana?

• Migas
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-07-13 11:17:38 följande:

Jag sökte till privat och då sa dom att när jag blir gravid igen får jag komma på ett vul för att slippa gå så länge. Fostret dog i V6 och mf v10. Men de är mitt första och enda hoppas jag :)

Ah ok, jobbigt att ha gått så länge innan man vet något också. Jag vet inte ens när fostret dog, då jag inte ens fick komma på någon kontroll när jag misstänkte mf i vecka 8+1 (då de vanligtvis inte gör det så tidigt). Men om jag inte söker privat, så lär jag väl inte ha en chans till att få ett så tidigt vul iaf.

Men vi får hoppas att det går bra denna gången
    Symetrical skrev 2015-07-13 11:19:37 följande:

Ja, visst verkar söder lite skumt..!? Första svaga testet på äl +9 förra veckan med tl, sen på äl +10 och 11 med Apotekets egna. I princip helt blankt på äl +12 med cb och sen nu det hör patetiska "strecket" på cb på äl +14. Tiden får utvisa.

Ok, låter ju mycket märkligt, men får hoppas att du får tydligare test om någon dag om inte mensen kommer innan dess
    Jenka81 skrev 2015-07-13 12:52:35 följande:

Wow! Stora varma grattis till plusen!!

Tack tack
  • Tett90

Grattis alla som plussat ;) hoppas kunna hänga på er ! Håller tummarna för alla oss som inte ännu plussat ! Jag ska testa imorgon :)

• Migas
    Tett90 skrev 2015-07-13 17:05:28 följande:

Grattis alla som plussat ;) hoppas kunna hänga på er ! Håller tummarna för alla oss som inte ännu plussat ! Jag ska testa imorgon :)

Tack, hoppas att du får ett fint ? imorgon känns det som om du är gravid eller?
  • Vadvetjaaaaag

Någon som vet om det finns någon hemlig Facebookgrupp som någon startat ?:)

Vi hade en för vi som skulle haft barn i december :) superbra :)

Svar på tråden Vi med BIM i juli