Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
I lördags hade jag sånna där äggvite liknande flytning.. Väldigt trådig men köar i färg.. Är det äl då? El när beräknar man att den inträffar efter det? NC säger äl i morgon men testet är inte ens i närheten av positivt.. Tänkte om äl var redan i lördags? Har lite flytningar nu å lite ont ..
I lördags hade jag sånna där äggvite liknande flytning.. Väldigt trådig men köar i färg.. Är det äl då? El när beräknar man att den inträffar efter det? NC säger äl i morgon men testet är inte ens i närheten av positivt.. Tänkte om äl var redan i lördags? Har lite flytningar nu å lite ont ..
Oj, bilen blev upp och ner...
Ok för mig har det alltid visat en stegring, så dagen innan har det varit nästan positivt för att sen bli positivt i 3 dagar å sen sakta gå ner igen. Ok jag har inte sånna där tjocka flytningar nu tan mer som vatten å klara i färgen..
För mig visr testerna ibland så där svagt precis innan ÄL. Och så jättestarkt på ÄL för att sen vara supersvagt igen dagen efter. Så de behöver inte vara försent.
För mig brukar de flytningarna komma ca 3 dagar innan äl. Är flytningarna ff likadana?
Jag sökte till privat och då sa dom att när jag blir gravid igen får jag komma på ett vul för att slippa gå så länge. Fostret dog i V6 och mf v10. Men de är mitt första och enda hoppas jag :)
Ja, visst verkar söder lite skumt..!? Första svaga testet på äl +9 förra veckan med tl, sen på äl +10 och 11 med Apotekets egna. I princip helt blankt på äl +12 med cb och sen nu det hör patetiska "strecket" på cb på äl +14. Tiden får utvisa.
Wow! Stora varma grattis till plusen!!
Grattis alla som plussat ;) hoppas kunna hänga på er ! Håller tummarna för alla oss som inte ännu plussat ! Jag ska testa imorgon :)
Tog ett test precis. Visade inget så nu är det bara att vänta på mensen... Suck!
Grattis alla som plussat ;) hoppas kunna hänga på er ! Håller tummarna för alla oss som inte ännu plussat ! Jag ska testa imorgon :)
Någon som vet om det finns någon hemlig Facebookgrupp som någon startat ?:)
Vi hade en för vi som skulle haft barn i december :) superbra :)