Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
ÄL närmar sig, förhoppningsvis ;)
Nu slutade mensen eller rättare sagt (ursäkta) de bruna flytningarna. Ingen mensvärk alls har jag och fick ett svagt plus idag på förmiddagen, ej morgon urin. Kan man få bruna flytningar när man är gravid? Bör jag ta ett nytt test i morgon bitti? Magen är jättehård och lite svullen som den vart sen i torsdags.
Har bim 15-17/7 men igår och idag har jag haft lättare blödningar. Gissar på mens men avvaktar och ser vad som händer....
Äl+6 idag och jag har varit så sjukt trött. Halsbränna och huvudvärk. Fick ett totalt psykbryt på stackars maken (nåja) vilket jag i princip aldrig får annars. Skulle kunna vara begynnande pms men det skulle också kunna betyda något betydligt roligare :)
Passerat Bim & ingen mens ännu , en mörkare flytning i fredags, följt av en riktig äl flytning i lördags :) tänker kanske testa när jag vaknar ... Kan tänkas att jag väntar lite till då förra cykeln var kaos och lång !
Har bim 15-17/7 men igår och idag har jag haft lättare blödningar. Gissar på mens men avvaktar och ser vad som händer....
Äl+6 idag och jag har varit så sjukt trött. Halsbränna och huvudvärk. Fick ett totalt psykbryt på stackars maken (nåja) vilket jag i princip aldrig får annars. Skulle kunna vara begynnande pms men det skulle också kunna betyda något betydligt roligare :)
Blev inge test idag , vaknade klockan 2 och kissade och nu strax innan 6 och kände då att de inte var så många timmar imellan !