• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Sali2015
    Wilja87 skrev 2015-07-14 21:11:25 följande:

Neeeeej, fick min mens precis!!!! 

Började för första gången gråta. Har försökt i så många månder men det var extremt tungt idag.

Åh nej!! Så ledsen för din skull, jag kan tänka mig att det bir väldigt tungt efter så många försök! Sörj så länge du måste och sedan får du kämpa vidare. Din dag kommer och då kommer alla dessa jobbiga gånger vara bortglömda :)
  • Angdev

Här verkar mensen vara på ingång. Dags för försök nr 9....
    Lycka till ni som ännu inte plussat!

• Novembersmile

Ingen mens, inget plus. Bim idag. Kollade på torkade test sedan igår och förrgår, på dem är det två sträck. Men när jag tog ett nytt test igår kväll syns inget.. Fler som fått lika? Använder trstlagrets stickor.

BF 2013-08-05
  • sommarblomma1
    Novembersmile skrev 2015-07-15 09:10:28 följande:

Ingen mens, inget plus. Bim idag. Kollade på torkade test sedan igår och förrgår, på dem är det två sträck. Men när jag tog ett nytt test igår kväll syns inget.. Fler som fått lika? Använder trstlagrets stickor.

BF 2013-08-05
    Testa med morgonurin istället, kan vara så att det är förtidigt att visa nåt med annat än morgonurin?
  • björnbär

@Migas Oh! Men va spännande! Jag är glad att det inte tog så mycket tid för er efter MF. Solig 

Andra försöket för oss. Jag är just nu på dagen ÄL+10 eller ÄL +11. Jag har fått rosa flytningar idag, så kanske implantationsblödning? Rätt tid och färg i alla fall. Hoppas att det inte är början av mensen! Jag kommer testa på fredag eller lördag.

• m2b
    björnbär skrev 2015-07-15 10:05:03 följande:

@Migas Oh! Men va spännande! Jag är glad att det inte tog så mycket tid för er efter MF. Solig 

Andra försöket för oss. Jag är just nu på dagen ÄL+10 eller ÄL +11. Jag har fått rosa flytningar idag, så kanske implantationsblödning? Rätt tid och färg i alla fall. Hoppas att det inte är början av mensen! Jag kommer testa på fredag eller lördag.

Åh vad spännande!! Hoppas det va en nidis! Vi är på samma dag då, äl+10 idag. Igår hade jag lite blod när jag torkade mig. Testat har jag ju redan för man läser om alla som plussar tidigt. Men nu ska det inte testas förrän tidigast fredag.
  • Sali2015

Jag har BIM på fredag och är yr samt extrem, konstant molvärk i tre dagar. Två dagar kvar och håller på att bli galen!! Funderar på om jag ska testa imorgon i alla fall. Men är rädd att bli besviken. Annars har jag tänkt vänta till BIM+a alltså på lördag ifall dumma tant röd inte kommit då än. Vilket hon förhoppningsvis inte har. Man blir ju tokig av att inte veta

• björnbär

Jag har läst att det kan ta 6-12 dagar efter implantation innan man kan få en positiv test. Men då vet man ju redan om man håller koll på tempen! Min är fortfarande hög. Hoppas hoppas!

Lycka till @m2b och @Sali2015 och alla andra! {#emotions_dlg.flower}

• Sali2015
    björnbär skrev 2015-07-15 10:55:35 följande:

Jag har läst att det kan ta 6-12 dagar efter implantation innan man kan få en positiv test. Men då vet man ju redan om man håller koll på tempen! Min är fortfarande hög. Hoppas hoppas!

Lycka till @m2b och @Sali2015 och alla andra! {#emotions_dlg.flower}

Jo, men man vet aldrig om man är en av dem som inte får utslag förrän flera dagar efter BIM. Men tror fasiken jag ska testa ändå. Har inte kollat min temp. Kanske borde börja med det. Håller tummarna för oss båda nu @Björnbär :)
  • björnbär

Andra sidor säger från 3-4 dagar efter. Så jag har ingen aning faktiskt - försöker bara gissa fram till när jag ska ta testet. Jag borde antagligen sluta läsa. Spöke

Jag tycker att det har hjälpt mig mycket med tempen. Jag använder inte lika många test som förra månaden i alla fall. Haha! Solig

Svar på tråden Vi med BIM i juli