Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Neeeeej, fick min mens precis!!!!
Började för första gången gråta. Har försökt i så många månder men det var extremt tungt idag.
Här verkar mensen vara på ingång. Dags för försök nr 9....
Lycka till ni som ännu inte plussat!
Ingen mens, inget plus. Bim idag. Kollade på torkade test sedan igår och förrgår, på dem är det två sträck. Men när jag tog ett nytt test igår kväll syns inget.. Fler som fått lika? Använder trstlagrets stickor.
Ingen mens, inget plus. Bim idag. Kollade på torkade test sedan igår och förrgår, på dem är det två sträck. Men när jag tog ett nytt test igår kväll syns inget.. Fler som fått lika? Använder trstlagrets stickor.
@Migas Oh! Men va spännande! Jag är glad att det inte tog så mycket tid för er efter MF.
Andra försöket för oss. Jag är just nu på dagen ÄL+10 eller ÄL +11. Jag har fått rosa flytningar idag, så kanske implantationsblödning? Rätt tid och färg i alla fall. Hoppas att det inte är början av mensen! Jag kommer testa på fredag eller lördag.
@Migas Oh! Men va spännande! Jag är glad att det inte tog så mycket tid för er efter MF.
Andra försöket för oss. Jag är just nu på dagen ÄL+10 eller ÄL +11. Jag har fått rosa flytningar idag, så kanske implantationsblödning? Rätt tid och färg i alla fall. Hoppas att det inte är början av mensen! Jag kommer testa på fredag eller lördag.
Jag har BIM på fredag och är yr samt extrem, konstant molvärk i tre dagar. Två dagar kvar och håller på att bli galen!! Funderar på om jag ska testa imorgon i alla fall. Men är rädd att bli besviken. Annars har jag tänkt vänta till BIM+a alltså på lördag ifall dumma tant röd inte kommit då än. Vilket hon förhoppningsvis inte har. Man blir ju tokig av att inte veta
Jag har läst att det kan ta 6-12 dagar efter implantation innan man kan få en positiv test. Men då vet man ju redan om man håller koll på tempen! Min är fortfarande hög. Hoppas hoppas!
Lycka till @m2b och @Sali2015 och alla andra!
Jag har läst att det kan ta 6-12 dagar efter implantation innan man kan få en positiv test. Men då vet man ju redan om man håller koll på tempen! Min är fortfarande hög. Hoppas hoppas!
Lycka till @m2b och @Sali2015 och alla andra!
Andra sidor säger från 3-4 dagar efter. Så jag har ingen aning faktiskt - försöker bara gissa fram till när jag ska ta testet. Jag borde antagligen sluta läsa.
Jag tycker att det har hjälpt mig mycket med tempen. Jag använder inte lika många test som förra månaden i alla fall. Haha!