• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • halo83

Fått sån sjuk mensvärk ,inte molvärk längre utan mer dagen före mensen kommer värk typ.. Och illamående å känslig för lukt och smaker. Men OM jag ens har haft äl denna månad så är jag i så fall på Max äl+4.... Borde ju inte känna av nåt än? Verkar helt sjukt . Vi har fått till det som mest denna månad ( semester och barnlediga ;)) men enligt äl testerna så kom de ingen ...och räknar heller inte med att bli gravid ( är inne på mån 14 ) ska söka hjälp i aug/sep så vi tar det ändå lite som de kommer. Men varför denna värk i magen å illamåendet.? Kan man inte bara få må bra tills mensen kommer då den gör tillräckligt ont lixom...

• Wilja87
    Adorii skrev 2015-07-15 14:04:38 följande:
    jag hade lite problem med äl denna månad men däremot har jag haft typ mensvärk/molvärk sen i söndags??? jag brukar inte känna av äl mer än flytningar så det väcktes ett hopp för oss. Men man lär väl bli lika besviken den här gången som alla andra när man ska kissa på stickan"/
    ååh hoppas du plussar!! <3 håll mig uppdaterad! ska tänka på dig!
  • Symetrical
    sommarblomma1 skrev 2015-07-15 16:41:23 följande:

Nu var ältestet svagare igen! Funderar på om jag ska börja testa på morgonen istället då urinen är mer koncentrerad? Känns som om det blir för utspätt på dagen då man dricker både vatten och kaffe?

Jag är en av de som alltid får starkast utslag på morgonen. Värt att testa kanske!?
  • sommarblomma1
    Symetrical skrev 2015-07-15 17:48:26 följande:
    Jag är en av de som alltid får starkast utslag på morgonen. Värt att testa kanske!? smile1.gif
    Ja så får det nog bli!
  • Tussigullan

Idag..svag molvärk till och från så antar det är mensen som kickar igång snart..Bim imorgon.. Fårla se

• adam2011
    sommarblomma1 skrev 2015-07-15 16:41:23 följande:

Nu var ältestet svagare igen! Funderar på om jag ska börja testa på morgonen istället då urinen är mer koncentrerad? Känns som om det blir för utspätt på dagen då man dricker både vatten och kaffe?

Tycker också du ska testa på morgonen sommarblomma1...rekommenderar Clearblues digitala ägglossningstest, skönt att slippa analysera streck, dyrare men värt pengarna tycker jag..  rund ring när du är "ofertil" ..blinkande glad gubbe när fertila dagarna börjar, fast glad gubbe vid de 48 h då det är störst chans att bli gravid
  • sommarblomma1
    adam2011 skrev 2015-07-15 18:38:37 följande:
    Tycker också du ska testa på morgonen sommarblomma1...rekommenderar Clearblues digitala ägglossningstest, skönt att slippa analysera streck, dyrare men värt pengarna tycker jag..  rund ring när du är "ofertil" ..blinkande glad gubbe när fertila dagarna börjar, fast glad gubbe vid de 48 h då det är störst chans att bli gravid smile1.gif
    Jag har funderat på det men då jag är så oregelbunden så går det åt väldigt mycket test. Men får jag inte ordning på cykeln denna månaden så får jag nog prova dem tills nästa månad :)
  • adam2011
    sommarblomma1 skrev 2015-07-15 18:42:04 följande:
    Jag har funderat på det men då jag är så oregelbunden så går det åt väldigt mycket test. Men får jag inte ordning på cykeln denna månaden så får jag nog prova dem tills nästa månad :)
    Det som är bra är att det följer med 10 teststickor, du kan alltså testa i 10 dagar...går att spara till nästföljande månad om det blir test över vilket är toppen Det går ju alltid att ha billigare tester och när det blir en stegring kan du börja med de digitala? Klurigt när cykeln är oregelbunden..
  • sommarblomma1
    adam2011 skrev 2015-07-15 19:01:10 följande:
    Det som är bra är att det följer med 10 teststickor, du kan alltså testa i 10 dagar...går att spara till nästföljande månad om det blir test över vilket är toppen smile1.gif Det går ju alltid att ha billigare tester och när det blir en stegring kan du börja med de digitala? Klurigt när cykeln är oregelbunden..
    Det var ju iof en bra tanke! Får se om jag hinner få tag på några denna cykeln annars får det bli till nästa :)
  • Norrlandstjejen
    Sali2015 skrev 2015-07-15 10:31:05 följande:

Jag har BIM på fredag och är yr samt extrem, konstant molvärk i tre dagar. Två dagar kvar och håller på att bli galen!! Funderar på om jag ska testa imorgon i alla fall. Men är rädd att bli besviken. Annars har jag tänkt vänta till BIM+a alltså på lördag ifall dumma tant röd inte kommit då än. Vilket hon förhoppningsvis inte har. Man blir ju tokig av att inte veta

Jag har BIM lördag. Fyyy vad jobbigt det är att vänta. Usch...det är nästan jobbigt att vara hemma. Är skengravid den här månaden...inte helt ovanligt för mig....men varje gång tänds hoppet om att den här gången kanske det är min tur! Jag har haft molvärk, känt mig yr, trött, illamående, varm och haft ömma bröst. Check, check, check. Men varje månad får jag mens och jag blir jätteledsen.

Håller tummarna för både dig och mig att det är riktiga, äkta symptom! Håll oss uppdaterade!!!
Svar på tråden Vi med BIM i juli