Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Fått sån sjuk mensvärk ,inte molvärk längre utan mer dagen före mensen kommer värk typ.. Och illamående å känslig för lukt och smaker. Men OM jag ens har haft äl denna månad så är jag i så fall på Max äl+4.... Borde ju inte känna av nåt än? Verkar helt sjukt . Vi har fått till det som mest denna månad ( semester och barnlediga ;)) men enligt äl testerna så kom de ingen ...och räknar heller inte med att bli gravid ( är inne på mån 14 ) ska söka hjälp i aug/sep så vi tar det ändå lite som de kommer. Men varför denna värk i magen å illamåendet.? Kan man inte bara få må bra tills mensen kommer då den gör tillräckligt ont lixom...
Nu var ältestet svagare igen! Funderar på om jag ska börja testa på morgonen istället då urinen är mer koncentrerad? Känns som om det blir för utspätt på dagen då man dricker både vatten och kaffe?
Idag..svag molvärk till och från så antar det är mensen som kickar igång snart..Bim imorgon.. Fårla se
Nu var ältestet svagare igen! Funderar på om jag ska börja testa på morgonen istället då urinen är mer koncentrerad? Känns som om det blir för utspätt på dagen då man dricker både vatten och kaffe?
Jag har BIM på fredag och är yr samt extrem, konstant molvärk i tre dagar. Två dagar kvar och håller på att bli galen!! Funderar på om jag ska testa imorgon i alla fall. Men är rädd att bli besviken. Annars har jag tänkt vänta till BIM+a alltså på lördag ifall dumma tant röd inte kommit då än. Vilket hon förhoppningsvis inte har. Man blir ju tokig av att inte veta