• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Novembersmile

Ja.. Provar i morgon igen tror jag. Men känner på mig att mensen kommer.. Har lite mensvärk och ont i tuttarna. Men är det normalt att test kan ändra skepnad mellan positivt och negativt om de är torkade och äldre än 3 min? Så att testet är ogiltigt?

sommarblomma1 skrev 2015-07-15 09:16:43 följande:

Testa med morgonurin istället, kan vara så att det är förtidigt att visa nåt med annat än morgonurin?

BF 2013-08-05
  • m2b
    björnbär skrev 2015-07-15 11:12:02 följande:

Andra sidor säger från 3-4 dagar efter. Så jag har ingen aning faktiskt - försöker bara gissa fram till när jag ska ta testet. Jag borde antagligen sluta läsa. Spöke

Jag tycker att det har hjälpt mig mycket med tempen. Jag använder inte lika många test som förra månaden i alla fall. Haha! Solig

Hur gör man när man trampar då? Muntemp? När?
  • Jenka81

Bim-4 idag. Känner mig ganska så instabil i humöret de senaste dagarna och öm i bröstvårtorna. Det molar och drar kring livmodern. En liten blodstrimma fick jag på pappret igår. Samtidigt har jag ju inte haft mens sedan augusti 2012 så det skulle ju kunna vara tecken på att mensen är på g nu. Testade med äl-stickor och hade kraftiga känningar så jag är hyfsat säker på att jag hade äl. Tänkte att jag för första gången ska hålla mig till bim innan jag testar men det är sjukt svårt. ;)

• Sali2015

Asså har jag metallsmak i munnen nu också? .. Om inte pluset är här så är jag skengravid så det skriker om det och då kommer jag inte våga lita på min kropp igen .... BIM-2 och håller på att bli tossig!!

• Adorii
    Wilja87 skrev 2015-07-15 05:31:42 följande:
    Jenka81 skrev 2015-07-14 22:13:36 följande:
    Åh nej vad tråkigt :(

Ha en riktigt härlig sommar nu och lycka till sedan när ni hoppar på't igen!

Tack snälla tjejer! 

Hur går det för er? 

Håller alla tummar och tår!!! <3

jag hade lite problem med äl denna månad men däremot har jag haft typ mensvärk/molvärk sen i söndags??? jag brukar inte känna av äl mer än flytningar så det väcktes ett hopp för oss. Men man lär väl bli lika besviken den här gången som alla andra när man ska kissa på stickan"/
  • Jenka81

Va? Mens? Nu?? Jaha.. Snopet när jag räknat ut bim till på söndag. Det innebär att jag hade en lutealfas på 10 dagar. Men då var instabilt humör, molvärk osv tecken på att mensen var på g i alla fall då. :(

• Jenka81
    björnbär skrev 2015-07-15 15:00:41 följande:

@Jenka81 Är du säker att det inte är nidblödning? Förvånad

Hm.. Jag tror det är mensen för det kom rätt mycket klarrött blod. Typ ett helt papper och några droppar i toan. Så det är nog mens. Fast hoppet är väl det sista som överger en ;)
  • sommarblomma1

Nu var ältestet svagare igen! Funderar på om jag ska börja testa på morgonen istället då urinen är mer koncentrerad? Känns som om det blir för utspätt på dagen då man dricker både vatten och kaffe?

Svar på tråden Vi med BIM i juli