Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Idag är det fredag.
Jag hade ägglossning någon gång mellan måndag o onsdag, finns de chans att man kan känna att de tog sig även ägget inte sätter sig fast förens dag 7-10!?
Idag är det fredag.
Jag hade ägglossning någon gång mellan måndag o onsdag, finns de chans att man kan känna att de tog sig även ägget inte sätter sig fast förens dag 7-10!?
Däremot är det väldigt vanligt att bli skengravid, haha!
Hormonerna släpps inte tills ägget har suttit sig fast - så nej, det är inte chans att man får symptom innan dess.
Först väntar man på att mensen ska ta slut, sedan väntar man in den fertila v, därefter känna in sin ägglossning, sedan går man runt o känner efter om ägget sätter sig o när sedan avslutar vi med att invänta ett plus eller mens.
Gud vad vissa väntar, lider med dem som gör inväntar allt så :( jag är glad över att kunna släppa detta med barn lite :)
Idag är det fredag.
Grattis till alla plus!
Idag kom mensen :( Så jävla tråkigt! Får försöka nästa månad.
Lycka till alla som inväntar BIM
Symptomen vid ägglossning, mens, implantation, och graviditet är alla väldigt likadana så det kan göra att man blir förvirrad.
Symptomen vid ägglossning, mens, implantation, och graviditet är alla väldigt likadana så det kan göra att man blir förvirrad.
Är på äl+7 och tror fasiken jag fått ett plus. Vågar inte hoppas än då jag fått ett spökstreck tidigare. Men detta kan man se utan å anstränga sig och kom upp direkt. Hade även bara Hållt mig i 2 Tim kom jag på efteråt. Skitsvårt å få bra bild dock