• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Sali2015
    skepparbarn skrev 2015-07-16 16:04:40 följande:
    Nej jag har faktiskt ingen annan att vänta mig till. Bor på en liten ort och han jag träffade idag är jourhavande läkare så de ordinarie är på semester.

Ja jag tycker jag det också!
    Kan ju säga att jag hade gett honom en lång predikan varpå jag hade satt mitt arsle i hans stol och vägra flytta på mig förrän han lär sig hur man bemöter och behandlar patienter och möter din oro... Den sista idioten är inte född. Så irriterad jag lev nu asså Demon
  • sommarblomma1
    Symetrical skrev 2015-07-16 07:25:19 följande:
    Ser så ut, men en kan aldrig vara säker. Min kropp är så knäpp, så den kan luras hur mycket som helst! :-/
    Min kropp är med knäpp. Tog ett till nu på kvällen som visade mycket svagare så kan ju konstatera att jag får bättre resultat på morgonen. Dock verkar inte är vara här än. Är på cykeldag 24 nu... Ställer mig nog in på att jag inte har äl denna månaden heller (misstänker att så var fallet förra månaden med men då fick jag iaf tydliga älflytningar) så less på en kropp som inte funkar som den ska!
  • Migas
    björnbär skrev 2015-07-15 10:05:03 följande:

@Migas Oh! Men va spännande! Jag är glad att det inte tog så mycket tid för er efter MF. Solig 

Andra försöket för oss. Jag är just nu på dagen ÄL+10 eller ÄL +11. Jag har fått rosa flytningar idag, så kanske implantationsblödning? Rätt tid och färg i alla fall. Hoppas att det inte är början av mensen! Jag kommer testa på fredag eller lördag.

Jo, det gick ju skapligt fort och för min del känns det inte som något negativt att det tog lite tid se MF, för då hade man lite tid på sig att bearbeta det psykiskt med. Det känns som om det hade varit tufft om det tagit sig månaden efter eller något men säkert lika jobbigt om det dragit ut för långt på tiden också. 

Hur går det för dig?
  • Migas
    Maka94 skrev 2015-07-15 20:34:07 följande:
    Jag känner mig också precis så, precis som att jag är påväg att bli sjuk, hoppas att det är något!
    Det låter ju som om det kan vara något iaf. Har ni försökt länge?
    halo83 skrev 2015-07-15 21:35:30 följande:

Är på bim-10 idag så känns väldigt tidigt för tecken nu ...

Jo, då känns det kanske som det, men det återstår ju att se när det närmar sig.

• Maka94
    Migas skrev 2015-07-16 23:27:55 följande:

Det låter ju som om det kan vara något iaf. Har ni försökt länge?Jo, då känns det kanske som det, men det återstår ju att se när det närmar sig.

Det är vårt tredje försök, men längtan har varit stor ännu längre än så. :)
  • sommarblomma1

Får inga starkare ältest så mina datum i listan kommer tyvärr inte stämma. Blir nog bim i början av augusti istället men omöjligt att veta då jag inte lyckas hitta någon äl.

Kanske var dumt att börja ältesta. Innan vi började med försöken så kunde jag avläsa kroppen utan stickor och kunde då räkna ut exakt när mensen skulle komma. Känns som om man blir manisk istället med testandet och att kroppen jävlas bara för det :(

• NiHa

Kunde inte låta bli att testa idag, men som väntat så va det negativt. Men blir lite osäker, har 2 appar. P-tracker (BIM 19/7) och NaturalCycles(BIM 21/7) känns som jag borde lita mer på NC väl?
    Men jag har inga symptom alls förutom att det känns som mensen är på väg. Sist jag va gravid va jag super trött och va jätte känslig mot dofter:) Så det blir väl att tänka på försök 3 ist:(

• Millemupp

Nä. Har väl fått en 40 dagars (eller längre) cykel nu. Neg gravtest i morse. Får nog gå tillbaka till ritbordet och ta reda på hur ÄL och lutealfas är funtade nu. Lycka till alla som fortfarande väntar!

Svar på tråden Vi med BIM i juli