Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
@Migas Oh! Men va spännande! Jag är glad att det inte tog så mycket tid för er efter MF.
Andra försöket för oss. Jag är just nu på dagen ÄL+10 eller ÄL +11. Jag har fått rosa flytningar idag, så kanske implantationsblödning? Rätt tid och färg i alla fall. Hoppas att det inte är början av mensen! Jag kommer testa på fredag eller lördag.
Är på bim-10 idag så känns väldigt tidigt för tecken nu ...
Det låter ju som om det kan vara något iaf. Har ni försökt länge?Jo, då känns det kanske som det, men det återstår ju att se när det närmar sig.
Nu har mensen börjat så bara gilla läget och börja planera för att söka råd...
Får inga starkare ältest så mina datum i listan kommer tyvärr inte stämma. Blir nog bim i början av augusti istället men omöjligt att veta då jag inte lyckas hitta någon äl.
Kanske var dumt att börja ältesta. Innan vi började med försöken så kunde jag avläsa kroppen utan stickor och kunde då räkna ut exakt när mensen skulle komma. Känns som om man blir manisk istället med testandet och att kroppen jävlas bara för det :(
Kunde inte låta bli att testa idag, men som väntat så va det negativt. Men blir lite osäker, har 2 appar. P-tracker (BIM 19/7) och NaturalCycles(BIM 21/7) känns som jag borde lita mer på NC väl?
Men jag har inga symptom alls förutom att det känns som mensen är på väg. Sist jag va gravid va jag super trött och va jätte känslig mot dofter:) Så det blir väl att tänka på försök 3 ist:(
Tempen gick ner och jag fick mens idag. Får försöka igen i augusti!
Nä. Har väl fått en 40 dagars (eller längre) cykel nu. Neg gravtest i morse. Får nog gå tillbaka till ritbordet och ta reda på hur ÄL och lutealfas är funtade nu. Lycka till alla som fortfarande väntar!