• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Maka94

BIM -4, skulle så gärna vilja testa även fast jag tror att det inte är något. Beställt hem tester som inte hunnit komma.. Hoppas dom dyker upp på måndag :)

• mkes
    halo83 skrev 2015-07-18 20:34:48 följande:

Här är en lite skarpare oredigerad bild...

Ser! Visst ser det rosa ut med?!
  • Miniflicka93

Hej hoppar in här! Planerar första barnet och är på första försöket.

Har Bim nu den 21a. "Bara" 3 dagar kvar men känns som en evighet. Fått lite symptom de senaste dagarna men vågar inte hoppas! Har ömma bröstvårtor och känt mig himla trött. Även fått ont i höft o korsryggen och ländryggen. Googlat runt o läst att det kan vara ett tidigt tecken på graviditet? :O Aldrig hört om de innan men ska tydligen vara vanligare en man tror? I korsryggen har jag ont när jag sitter ner, böjer mig fram osv känns mycket bättre när jag är ute och går! I höften har det hugt till några gånger när jag burit mat kassa mm. Någon annan här inne som fått ont i rygg o höft som graviditets tecken? Sedan så säger sambon "humör svängningar" haha. Vadå jag har la inte haft några humör svängningar? :O 

Well dessa sista dagarna känns hopplösa o tror inte att jag är gravid bara för att jag vill vara det så mycket! Men hoppas hoppas på ett plus! Vi har tänkt vänta till Bim innan vi testar men är så sugen på att testa i morgon vilket blir bim -2! Har massa test från testlagret hemma. 

Killen tror benstarkt på att jag är gravid.. han misstänkte de innan jag ens började tänka på det... och själv tror jag inte att jag är det. Eller vågar inte tro iaf! usch denna väntan blir galen Rynkar på näsan

• Maka94
    Miniflicka93 skrev 2015-07-18 21:18:17 följande:

Hej hoppar in här! Planerar första barnet och är på första försöket.

Har Bim nu den 21a. "Bara" 3 dagar kvar men känns som en evighet. Fått lite symptom de senaste dagarna men vågar inte hoppas! Har ömma bröstvårtor och känt mig himla trött. Även fått ont i höft o korsryggen och ländryggen. Googlat runt o läst att det kan vara ett tidigt tecken på graviditet? :O Aldrig hört om de innan men ska tydligen vara vanligare en man tror? I korsryggen har jag ont när jag sitter ner, böjer mig fram osv känns mycket bättre när jag är ute och går! I höften har det hugt till några gånger när jag burit mat kassa mm. Någon annan här inne som fått ont i rygg o höft som graviditets tecken? Sedan så säger sambon "humör svängningar" haha. Vadå jag har la inte haft några humör svängningar? :O 

Well dessa sista dagarna känns hopplösa o tror inte att jag är gravid bara för att jag vill vara det så mycket! Men hoppas hoppas på ett plus! Vi har tänkt vänta till Bim innan vi testar men är så sugen på att testa i morgon vilket blir bim -2! Har massa test från testlagret hemma. 

Killen tror benstarkt på att jag är gravid.. han misstänkte de innan jag ens började tänka på det... och själv tror jag inte att jag är det. Eller vågar inte tro iaf! usch denna väntan blir galen 

Jag har BIM den 22a och har typ samma symptom som dig! Under dagen har mina bröstvårtor börjat ömma sjukt mycket..
  • Miniflicka93
    Maka94 skrev 2015-07-18 21:28:50 följande:
    Jag har BIM den 22a och har typ samma symptom som dig! Under dagen har mina bröstvårtor börjat ömma sjukt mycket..
    Så skönt att de inte bara är jag! När har du tänkt att testa?
  • Maka94
    Miniflicka93 skrev 2015-07-18 21:36:31 följande:

Så skönt att de inte bara är jag! När har du tänkt att testa?

Har inga hemma nu, har beställt, hoppas dom kommer på måndag. Isåfall kanske jag testar måndagkväll :) om jag kan hålla mig, sugen på att åka förbi ett apotek efter jobbet imorgon hehe :)
  • Miniflicka93
    Maka94 skrev 2015-07-18 21:41:46 följande:
    Har inga hemma nu, har beställt, hoppas dom kommer på måndag. Isåfall kanske jag testar måndagkväll :) om jag kan hålla mig, sugen på att åka förbi ett apotek efter jobbet imorgon hehe :)
    Jaaa samma här! Har vanliga test hemma men funderar på att åka o köpa ett "testa tidigt" vet inte hur vanligt det är att vanliga som mäter 25 visar utslag tidigt?
  • Maka94
    Miniflicka93 skrev 2015-07-18 21:45:25 följande:

Jaaa samma här! Har vanliga test hemma men funderar på att åka o köpa ett "testa tidigt" vet inte hur vanligt det är att vanliga som mäter 25 visar utslag tidigt?

Mina gravida vänner har sagt att Clearblue Plus visar bättre än t.ex. RFSU testa tidigt :)
  • Miniflicka93
    Maka94 skrev 2015-07-18 21:48:30 följande:
    Mina gravida vänner har sagt att Clearblue Plus visar bättre än t.ex. RFSU testa tidigt :)
    Då kanske man ska satsa på att skaffa en sådan! :) Visar den även någon dag innan osv?
Svar på tråden Vi med BIM i juli