• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • halo83

Hoppar in här trots att jag inte borde..;)

Fick mens idag så det blir vårat 13:e försök..nu ska vi dock inte förka mer utan tar det som det kommer. Inte stressa upp mig med äl tester piller å annat hot och dit, kommer endast tempa. Ska heller inte på begäran av min man,tala om när äl är... Han får prestationsångest .

Ska nog inte kolla upp så exakt på när äl är utan mer lita på kroppens signaler och njuta av sommaren ...

• livias

Hänger gärna på här:) ÄL 17 juni och BIM den 1 juli. Tänkte mest ta det som det kommer då vi precis börjat försöka. Men tips och trixa tas gärna emot, ex vilka äl tester som kan rekommenderas. Nu får vi hoppas på många plus i sommar!

• halo83

Kul vi har exakt samma datum :)

livias skrev 2015-06-04 22:05:05 följande:

Hänger gärna på här:) ÄL 17 juni och BIM den 1 juli. Tänkte mest ta det som det kommer då vi precis börjat försöka. Men tips och trixa tas gärna emot, ex vilka äl tester som kan rekommenderas. Nu får vi hoppas på många plus i sommar!

• livias
    halo83 skrev 2015-06-04 22:25:16 följande:

Kul vi har exakt samma datum :)

Kul! Såg ja ju nu också, får vi följas åt:)
  • nist

hoppar in jag med,   andra försöket :)  ÄL 23 juni och BIM  7 Juli

• halo83

Spännande :) hur länge har ni försökt? Vi är inne på nr 13 nu....

livias skrev 2015-06-04 22:43:48 följande:

Kul! Såg ja ju nu också, får vi följas åt:)

• EkoS

Jag tänkte påbörja en BIM-lista. Fyll gärna på :)

30/6: EkoS, åttonde försöket

1/7: Halo83, trettonde försöket

1/7: livias

2/7: H1ssa, första försöket

2/7: Sowe81, sjunde försöket

2/7: Mayy

7/7: nist, andra försöket

Miamarina84, åttonde försöket

Novembersmile

• sowe81
    miamarina84 skrev 2015-06-04 19:34:45 följande:
    Skulle ha mens igår men kom idag, man han hoppas på mycket de timmarna. Vi var just inne på ca åttonde gången så tycker de var dags nu o även du har försökt länge , urs väldigt synd och hemskt med alla dina ma och mf. Kan inte tänka mig hur det känns :( men gravid blir dy iaf. Det måste vara något positivt? Eller?
    Jo förvisso blir jag gravid, det är ju positivt, det hade ju varit dubbelt jobbigt om jag inte blir gravid och sen när man blir det slutar det I mf.

Nu har det dock tagit längre och längre tid mellan varje mf. Blivit gravid på 1a försöket (dottern) sen 2a (ma) sen 3e (mf) o sen 5e (ma). Nu var det 6e försöket, som troligen blir ett 7e. Ingen mens ännu dock, men den har kommit vid lunch sensaste gångerna.....

Vi får verkligen hoppas att juni är vår månad.... vi borde ju få äl ungfär samtidigt, kring midsommar..
Svar på tråden Vi med BIM i juli