• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • miamarina84

[quote=75388840][quote-nick]EkoS skrev 2015-06-05 07:47:18 följande:[/quote-nick]Jag tänkte påbörja en BIM-lista. Fyll gärna på :)

30/6: EkoS, åttonde försöket

1/7: Halo83, trettonde försöket

1/7: livias

2/7: H1ssa, första försöket

2/7: Sowe81, sjunde försöket

2/7: Mayy

2/7: miamarina84, nionde försöket

7/7: nist, andra försöket

• Jessicalex

Hej! Hoppar in här jag med Skrattande
    Har en son född 20140226 Hjärta
    Vart gravid igen i början på januari som snabbt blev ett missfall.
    Var sen gravid igen, med en mens emellan och gick till v 11 men då konstaterades ett MA trots ultraljud v 8+3  Gråter

Fick mens den 2/6. Ingen aning om ägglossning men kmr använda test!
    Tror att jag har BIM ca den 1/7. Glad

Jag säger de, tur att man är ung 22år, när de gått åt skogen än så länge Obestämd
    // Jessica

• Novembersmile

Första försöket, med andra barnet, äl omkr 27/6. Går på hormonbehandling så vet inte exakt än förens jag gjort vul när kuren är påbörjad!

BF 2013-08-05
  • miamarina84
    Jessicalex skrev 2015-06-05 17:24:46 följande:

Hej! Hoppar in här jag med

Har en son född 20140226

Var sen gravid igen, med en mens emellan och gick till v 11 men då konstaterades ett MA trots ultraljud v 8+3  

Tror att jag har BIM ca den 1/7.

Jag säger de, tur att man är ung 22år, när de gått åt skogen än så länge

// Jessica

Jag är 30 och vill inte vara med om det du har varit med om. För mycket sorg, kram till dig o nästa gång tar det sig ;)
  • Jessicalex
    miamarina84 skrev 2015-06-06 09:32:21 följande:

Jag är 30 och vill inte vara med om det du har varit med om. För mycket sorg, kram till dig o nästa gång tar det sig ;)

Tack! ??

Ja nu hoppas vi på massa plus som håller ????
  • Greifing

Hej!

Jag är 25 år och vi planerar bebis nr 4 nu. :) första försöker blir i början av juli och BIM är 22 juli.

Vi har även en ängel i himlen som gick bort alldeles för tidigt. Så detta blir min 5 e graviditet. :)

Följer gärna med här om jag får. :) Har haft lätt att bli gravid alla gånger så jag hopps verkligen det blir samma nu!

Mvh Sara

• Flerattälska
    Jessicalex skrev 2015-06-05 17:24:46 följande:

Hej! Hoppar in här jag med

Har en son född 20140226

Var sen gravid igen, med en mens emellan och gick till v 11 men då konstaterades ett MA trots ultraljud v 8+3  

Tror att jag har BIM ca den 1/7.

Jag säger de, tur att man är ung 22år, när de gått åt skogen än så länge

// Jessica

Hej, håller verkligen tummarna för dig och att du snart får ett plus som håller hela vägen. Jag har själv ett flertal missfall bakom mig och fy så jobbigt det är att hela tiden pendla mellan hopp och förtvivlan. Är 31 år och har en -12 här hemma. Tack och lov! Hoppas innerligt att vi får ett litet syskon snart. Orkar inte med fler missfall
  • Jessicalex
    Flerattälska skrev 2015-06-07 01:10:40 följande:

Hej, håller verkligen tummarna för dig och att du snart får ett plus som håller hela vägen. Jag har själv ett flertal missfall bakom mig och fy så jobbigt det är att hela tiden pendla mellan hopp och förtvivlan. Är 31 år och har en -12 här hemma. Tack och lov! Hoppas innerligt att vi får ett litet syskon snart. Orkar inte med fler missfall

Nej, ingen rolig upplevelse! :(

Håller med, tur att man har ett barn iaf, de kan kännas lite lättare ibland när de är som jobbigast! <3

Nu hoppas vi bara på massa i denna tråd +++
  • Camilllla

Hej! Har fått mens idag och nu väntar första riktiga försöket! ÄL 17/6 och BIM 4/7 - samma dag som jag och min sambo gifter oss Förvånad
    Jag har två barn sedan tidigare, som nu är 6 & 8 år.

Svar på tråden Vi med BIM i juli