Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Visst är det här ett positivt äl test?! Har försökt i 1 år men aldrig fått positivt på äl test förut.. Testat med de i 4 mån...
Men visst är det positivt? Hoppas hoppas.. I så fall stämmer NC appen humlans bra
Coolt! Här ska liggas haha
Absolut :)
Jag smyger gärna med här. Fick (tydligen) ett väldigt tidigt missfall för drygt två veckor sedan när jag var ovetandes gravid och verkar nästan slutat blöda nu så hoppas på negativt gravtest (eller i alla fall svagt) imorgon bitti och äl inom de närmsta veckorna så att jag får en bim i juli.
Återkommer med närmre datum längre fram!
Coolt! Här ska liggas haha
Idag var jag hos gyn för att kolla att allt såg bra ut efter två tidiga missfall på kort tid. Allt såg bra ut och hon kunde se att jag hade ägglossning (som jag trodde). Slemhinnan var tjock och fin. Hon tog blodprov också för att kolla att det inte är något fel med sköldkörteln. Så nu hoppas vi att det tar sig och sitter kvar den här månaden!
Jag smyger gärna med här. Fick (tydligen) ett väldigt tidigt missfall för drygt två veckor sedan när jag var ovetandes gravid och verkar nästan slutat blöda nu så hoppas på negativt gravtest (eller i alla fall svagt) imorgon bitti och äl inom de närmsta veckorna så att jag får en bim i juli.
Återkommer med närmre datum längre fram!
Var med i juni tråden men det blev inget denna gång. ÄL 29/6 och Bim 13/7
Missfall här idag. Så jag hoppar in här . Ville slippa bim trådar nu men tydligen ville kroppen något annorlunda. Bim blir den 11 juli. Men kan ju ändras eftersom jag har missfall å kroppen kan spöka.