Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Ja då får jag väl skriva in mig i den här tråden oxå. Tredje försöket efter missfallet i mars. Sjukt ledsamt då jg verkligen trodde det tog sig denna gång. Men mensen är här så nästa ÄL är 25/6 och BIM 8/7.
Midsommarbarn, here we go! ;)
Tack.. Hoppas oxå på å slippa de :)
Nu i början så kör vi inte med några särskilda strategier:) Utan försöker mest ha varannan dag. Men testar inte än sålänge med äl tester etc. Har min app så man har lite koll iallafall. Har du funderingar på att prova med äl tester denna gången?
Halo83 - tycker absolut ni kan kolla med läkare efter sommaren. Men hoppas såklart att det inte behövs, att det tar sig nu i juni/juli:)
Bim
30/6: EkoS, åttonde försöket
1/7: Halo83, trettonde försöket
1/7: Elyssa81, andra försöket
1/7: livias
1/7 Hoppas sommar 2015, första försöket
2/7: H1ssa, första försöket
2/7: Sowe81, sjunde försöket
2/7: Mayy
2/7: miamarina84, nionde försöket
4/7: Camilllla, första försöket
4/7: Akire-84, andra försöket
6/7 Nirvie, tredje försöket
7/7: nist, andra försöket
9/7 Fronten, tredje försöket
21/7 Familje lyckan, första försöket
Jag hoppas det tar sig denna gången för mig. Min dotter är född den 10 mars så risk är att födelsedagarna krockar, men den risken tar jag gärna. Blev gravid på första försöket, men fick missfall som jag skrev tidigare. Nu är jag mer mentalt redo igen.
Hoppas på många plus i tråden.
Nu har jag listat ut hur man lägger till sig i listan så om någon vill ha hjälp så hojta till!
Har ni några strategier (haha låter knäppt) i era försök. Förra gången låg vi varannan dag från mens till mens i princip :P
Hur håller ni koll på äl? Jag brukar känna av den rätt tydligt så jag kör inte på tester. Testade det förra gången men tyckte inte att det hjälpte så jag skippade det.
Sist tog det några månader innan jag blev gravis men fick tyvärr missfall. Sen tog det bara ett försök med sonen.
Känner mig som världens sämsta vän :( En vän till mig berättade igår att hon är gravid med sitt fjärde barn... Och även om jag såklart är glad för hennes skull så känns det samtidigt så jobbigt att hon blev gravid så lätt utan att ens aktivt vilja det och jag inte lyckas ens då jag verkligen vill och försöker. Så istället för att enbart vara glad för hennes skull så satt jag och grät inatt för att jag känner mig värdelös. Alltså vem gör så? Jag orkar inte med mig själv... :(
Bim
30/6: EkoS, åttonde försöket
1/7: Halo83, trettonde försöket
1/7: Elyssa81, andra försöket
1/7: livias
1/7 Hoppas sommar 2015, första försöket
2/7: H1ssa, första försöket
2/7: Sowe81, sjunde försöket
2/7: Mayy
2/7: miamarina84, nionde försöket
2/7: Lisafisa22, andra försöket
4/7: Camilllla, första försöket