Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Betyder det att det är kört då eller?
Vad ni har koll på hormonerna tjejer. Det är ju jättebra att veta
Beställde hem tester idag,borde ha dom i morgon.. Jag kommer ju inte kunna hålla mig. Blir nog en smygtest i morgon på bim-5 ..
Imorgon är jag på äl+14. Alltså bim, kanske? Jag har så dålig koll på min cykel. Jag skulle gärna testa imorgon på morgonen, men jag har bara äl-tester hemma. Stämmer det att man kan använda dem som graviditetstest?
Jag skulle inte lita på det..jag får alltid svaga streck på äl tester trots att jag inte är i närheten av äl.
Imorgon är jag på äl+14. Alltså bim, kanske? Jag har så dålig koll på min cykel. Jag skulle gärna testa imorgon på morgonen, men jag har bara äl-tester hemma. Stämmer det att man kan använda dem som graviditetstest?
Nu är det väl alldeles snart dags för de första plussen i tråden! Lycka till ni som är redo att plussa!
Jag är på BIM-7 och hade igår bruna flytningar under några timmar samt mensvärk, så var säker på att mensen var en vecka tidig. Men idag har det inte kommit nåt brunt alls men mensvärken är ännu kraftigare.
Hoppas så att detta kan betyda nåt positivt men det är väl bara kroppen som jävlas kan jag tänka. 13:e försöket nu....
Jag är på BIM-7 och hade igår bruna flytningar under några timmar samt mensvärk, så var säker på att mensen var en vecka tidig. Men idag har det inte kommit nåt brunt alls men mensvärken är ännu kraftigare.
Hoppas så att detta kan betyda nåt positivt men det är väl bara kroppen som jävlas kan jag tänka. 13:e försöket nu....
Beställde hem tester idag,borde ha dom i morgon.. Jag kommer ju inte kunna hålla mig. Blir nog en smygtest i morgon på bim-5 ..
Självklart. NC appen hittade äntligen min äl dag men samtidigt markerade den för mens idag..så hoppet är inte så stort just nu..
Mm nu börjar det närma sig bim för oss. Jag har tester hemma men ska nog försöka hålla mig till närmre bim dagen. Men kommer bli svårt! Låt oss veta hur det går ifall du testar idag:))