Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Bim-7 idag och som alla 12 gånger innan så börjar jag tappa hoppet :( har en del svaga symptomer men är väl skengravid denna månad med fast att jag lovat mig själv att aldrig bli det igen...
Sista dagen på mens nu. Började käka rosenrot tvådagars sent men hoppas ändå på effekt. Kanske äl kan komma någon dag innan denna cykel. Så segt när cyklerna är så långa. Längtar till äl nu och sen hoppa till BIM.
Fattar ingenting nu!
Det kommer brunrött på pappret när jag torkar mig efter toabesök. Jag har mensvärk och svagt illamående. Och jag är bara på BIM-7?! Känns precis som att mensen är påväg, men en hel vecka för tidigt?? Den brukar va sen ibland, men aldrig såhär tidig.
Någon som har några erfarenheter ?
Fattar ingenting nu!
Det kommer brunrött på pappret när jag torkar mig efter toabesök. Jag har mensvärk och svagt illamående. Och jag är bara på BIM-7?! Känns precis som att mensen är påväg, men en hel vecka för tidigt?? Den brukar va sen ibland, men aldrig såhär tidig.
Någon som har några erfarenheter ?
Nu blir jag osäker angående äl-testerna, vad tror ni?
Hej! Någon som har koll på det här med Äl sekret? Jag är bara på dag 10 och fick tydligt Äl sekret idag. Beräknar Äl fre eller lör. Tror ni jag redan haft Äl nu när jag har detta sega sekret? Ska ta Äl test imorn tänkte jag.
Hej! Någon som har koll på det här med Äl sekret? Jag är bara på dag 10 och fick tydligt Äl sekret idag. Beräknar Äl fre eller lör. Tror ni jag redan haft Äl nu när jag har detta sega sekret? Ska ta Äl test imorn tänkte jag.
Åh jag måste nog också kolla upp min sköldkörtel...men nu under sommaren är vården här på extrem sparlåga så det är frågan om de låter mig kolla nu. Hoppas det går bra för dig och att i snart får det efterlängtade plusset