• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Yennie88
    Hoppas sommar 2015 skrev 2015-06-24 14:46:55 följande:

Hur känner ni inför alkohol veckan innan bim?

Och hur tidigt testar ni? Orkar ni hålla er till bim eller testar ni tidigare?

Vi alla är ju olika, jag själv dricker inte i huvudtaget. Men hade jag gjort det så tror jag inte att det hade hindrat mig från att ta ett glas vin innan positivt test. Embryot får ju sin näring och det som behövs från gule-säcken eller vad den heter de första veckorna. Så kan du inte avstå tror jag inte du behöver bli allt för orolig.
  • Greifing
    mammaA93 skrev 2015-06-24 14:44:07 följande:

Senaste äl-testerna, längst ner är tagen idag. Visst borde jag haft äl igår? phppY7Fei45998.jpg

Strecket ska vara lika starkt eller starkare än test strecket. Du kommer säkert få starkare imorgon :) 24-48 h efter den starkaste har du ägglossning :) Spännande!
  • Greifing

Glöm det jag skrev :) igår var det starkast. Alltså har du äl idag eller imorgon ;)

• NiHa
    EkoS skrev 2015-06-24 14:54:58 följande:
    Jag kan rekommendera den! Funkar bra :) (men kostar ju en slant)
    Håller på och matar in data från en annan app, den är lite krånglig verkar det som. Men måste nog bara förstå allt först:)
  • miamarina84
    Hoppas sommar 2015 skrev 2015-06-24 14:46:55 följande:

Hur känner ni inför alkohol veckan innan bim?

Och hur tidigt testar ni? Orkar ni hålla er till bim eller testar ni tidigare?

Precis vad jag skulle fråga :)

På fredag ska Jag ut o fira en kamrat o då är jag bim-6 eller 5. Men jag tänkte testa mig innan. Jag har hört att flera har fått positivt innan.. Jag hsr inga symtom alls osv, men testat gör jag på freda morgon för de känns bäst för mig även ägget ibte lever på oss fe första veckorna :)
  • Mileya

Fattar ingenting nu!

Det kommer brunrött på pappret när jag torkar mig efter toabesök. Jag har mensvärk och svagt illamående. Och jag är bara på BIM-7?! Känns precis som att mensen är påväg, men en hel vecka för tidigt?? Den brukar va sen ibland, men aldrig såhär tidig.

Någon som har några erfarenheter ?

• 9camilla9

Det första är taget kl 1 och det andra är taget nu kl 6. Vad tror ni?:) har jag äl?

• Flerattälska
    kastrullen skrev 2015-06-24 09:33:24 följande:

Nu har vi försökt i ett halvår, och jag tror inte det tagit sig denna månad heller. Då slog det mig; min mamma, hennes systrar och deras mamma har alla hypotyreos vilket kan minska möjligheterna att bli gravid. Så nu har jag tid på lab imorgon för att kolla mina sköldkörtelhormon! Det skulle jag ha gjort för flera år sedan men har prokrastinerat det. Känns skönt att ta tag i det nu dock, bättre nu än att jag får veta det när vi försökt i ett år eller mer.

Åh jag måste nog också kolla upp min sköldkörtel...men nu under sommaren är vården här på extrem sparlåga så det är frågan om de låter mig kolla nu. Hoppas det går bra för dig och att i snart får det efterlängtade plusset
  • EkoS
    Mileya skrev 2015-06-24 17:58:10 följande:

Fattar ingenting nu!

Det kommer brunrött på pappret när jag torkar mig efter toabesök. Jag har mensvärk och svagt illamående. Och jag är bara på BIM-7?! Känns precis som att mensen är påväg, men en hel vecka för tidigt?? Den brukar va sen ibland, men aldrig såhär tidig.

Någon som har några erfarenheter ?

Vi Hoppas på en nidis då! Det stämmer ju med tiden. Däremot verkar det otroligt om du känner av illamående redan om det precis har fäst...
Svar på tråden Vi med BIM i juli