Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hur känner ni inför alkohol veckan innan bim?
Och hur tidigt testar ni? Orkar ni hålla er till bim eller testar ni tidigare?
Senaste äl-testerna, längst ner är tagen idag. Visst borde jag haft äl igår?
Glöm det jag skrev :) igår var det starkast. Alltså har du äl idag eller imorgon ;)
Hur känner ni inför alkohol veckan innan bim?
Och hur tidigt testar ni? Orkar ni hålla er till bim eller testar ni tidigare?
Fattar ingenting nu!
Det kommer brunrött på pappret när jag torkar mig efter toabesök. Jag har mensvärk och svagt illamående. Och jag är bara på BIM-7?! Känns precis som att mensen är påväg, men en hel vecka för tidigt?? Den brukar va sen ibland, men aldrig såhär tidig.
Någon som har några erfarenheter ?
Det första är taget kl 1 och det andra är taget nu kl 6. Vad tror ni?:) har jag äl?
Nu har vi försökt i ett halvår, och jag tror inte det tagit sig denna månad heller. Då slog det mig; min mamma, hennes systrar och deras mamma har alla hypotyreos vilket kan minska möjligheterna att bli gravid. Så nu har jag tid på lab imorgon för att kolla mina sköldkörtelhormon! Det skulle jag ha gjort för flera år sedan men har prokrastinerat det. Känns skönt att ta tag i det nu dock, bättre nu än att jag får veta det när vi försökt i ett år eller mer.
Fattar ingenting nu!
Det kommer brunrött på pappret när jag torkar mig efter toabesök. Jag har mensvärk och svagt illamående. Och jag är bara på BIM-7?! Känns precis som att mensen är påväg, men en hel vecka för tidigt?? Den brukar va sen ibland, men aldrig såhär tidig.
Någon som har några erfarenheter ?
Hej! Hoppar in här. Har mens nu så äl i mitten av juli! Längtar