• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Symetrical
    Interiorista skrev 2015-06-26 08:31:06 följande:

Som jag skrev igår så har jag bara äl-test hemma, men provade med ett sådant imorse i alla fall. Men nej, jag är nog inte gravid, för teststrecket är mycket svagare än kontrollstrecket. Dessutom försökte vi ju inte riktigt denna månaden heller. Men nästa månad blir första riktiga försöket! :)

phpbPxzvj63373.jpg

Jag skulle säga att det där bådar gott! Det behöver inte vara helt positivt för att indikera graviditet. Man kan förvisso få starkt äl-test precis innan mens också, så det kan ju vara det som gör att det blir så starkt, men köp ett gravtest och ta. Jag har en bra känsla!
  • Symetrical

Äl verkar vara på g här! Borde väl komma om ett par dagar, så då blir bim typ 6/7 (med min korta lutealfas)
    Översta från idag:

• Hoppas sommar 2015
    Mileya skrev 2015-06-26 08:45:35 följande:
    Åååh vad roligt att höra!! :D

Men när vi har försökt så länge så blir det ju att man inte tar några symtom på allvar, för jag har nog haft alla symtom man kan tänka sig under dessa 13 månader och ändå har mensen kommit. Så man vågar ju inte hoppas...

Testade du nåt innan BIM? :)
    Med sonen testade jag negativt på bim-3 & bim-1.

Förra gången vi försökte letade jag verkligen symptom. Nu försöker jag inte analysera. Men det är svårt haha. Har bim på tisdag eller onsdag. Känner inget alls nu.
  • halo83

Bim-5 å kunde naturligtvis inte hålla mig från att testa när dom landade i lådan. Så negativt de kunde bli..hoppet försvinner mer och mer..

• EkoS
    halo83 skrev 2015-06-26 11:02:07 följande:

Bim-5 å kunde naturligtvis inte hålla mig från att testa när dom landade i lådan. Så negativt de kunde bli..hoppet försvinner mer och mer..

Vi verkar vara många på bim -5 nu. Spännande!
  • Mileya
    EkoS skrev 2015-06-26 11:24:02 följande:
    Vi verkar vara många på bim -5 nu. Spännande!
    SÅ KUL!! :D Önskar att vi alla får plus nu! Och jag vill verkligen slippa fullfölja fertilitetsutredningen.... blä!

Vi får uppdatera varann varje dag :)

• halo83

Ja jag är tydligen på bim-4.. Blev flyttad. Så vi får se hur de går..längtar sååååååå efter ett plus

Mileya skrev 2015-06-26 11:32:57 följande:

SÅ KUL!! :D Önskar att vi alla får plus nu! Och jag vill verkligen slippa fullfölja fertilitetsutredningen.... blä!

Vi får uppdatera varann varje dag :)

• Elyssa81
    Jean89A skrev 2015-06-26 09:58:35 följande:

Hej jag hoppar gärna in i tråden om jag får smile2.gif

Jag har precis fått tillbaka min mens efter min graviditet ;-P alltså har en stor bebis på 6.5 månad och vill satsa på nästa syskon. De tog 8 månader att få till honom. Så ja räknar ju inte med att de ska gå lätt denna gången heller. Men hoppas på ett maj-juni-augusti bebis smile1.gif men skulle ja bli gravid nu i juli så gör det ju absolut inget att den blir tidigare än maj heller smile2.gif

Välkommen till tråden! Hoppas det går snabbare nu än då.

Jag har en vän som det tog 15 mån att få första barnet, sen är de två andra p-pillerbarn!
  • Det vackraste

Jaha trodde ni försökt snart ett år. Blandar ihop folk. :) Fjärde gången här!

Kvinna84a skrev 2015-06-26 10:08:00 följande:

Ja jag får kanske testa tidigare nästa månad om det inte tar sig nu :)

Vi är på försök 7 nu, har gjort lite tester och allt ser bra ut. Hur länge har ni försökt?

• EkoS

Fy vilket illamående i dag. Ska bli intressant att se om det är kvar i morgon...

Svar på tråden Vi med BIM i juli