Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Som jag skrev igår så har jag bara äl-test hemma, men provade med ett sådant imorse i alla fall. Men nej, jag är nog inte gravid, för teststrecket är mycket svagare än kontrollstrecket. Dessutom försökte vi ju inte riktigt denna månaden heller. Men nästa månad blir första riktiga försöket! :)
Äl verkar vara på g här! Borde väl komma om ett par dagar, så då blir bim typ 6/7 (med min korta lutealfas)
Översta från idag:
Bim-5 å kunde naturligtvis inte hålla mig från att testa när dom landade i lådan. Så negativt de kunde bli..hoppet försvinner mer och mer..
Bim-5 å kunde naturligtvis inte hålla mig från att testa när dom landade i lådan. Så negativt de kunde bli..hoppet försvinner mer och mer..
Ja jag är tydligen på bim-4.. Blev flyttad. Så vi får se hur de går..längtar sååååååå efter ett plus
SÅ KUL!! :D Önskar att vi alla får plus nu! Och jag vill verkligen slippa fullfölja fertilitetsutredningen.... blä!
Vi får uppdatera varann varje dag :)
Hej jag hoppar gärna in i tråden om jag får
Jag har precis fått tillbaka min mens efter min graviditet ;-P alltså har en stor bebis på 6.5 månad och vill satsa på nästa syskon. De tog 8 månader att få till honom. Så ja räknar ju inte med att de ska gå lätt denna gången heller. Men hoppas på ett maj-juni-augusti bebis men skulle ja bli gravid nu i juli så gör det ju absolut inget att den blir tidigare än maj heller
Jaha trodde ni försökt snart ett år. Blandar ihop folk. :) Fjärde gången här!
Ja jag får kanske testa tidigare nästa månad om det inte tar sig nu :)
Vi är på försök 7 nu, har gjort lite tester och allt ser bra ut. Hur länge har ni försökt?
Fy vilket illamående i dag. Ska bli intressant att se om det är kvar i morgon...