• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • vår sommar
    EkoS skrev 2015-06-27 05:47:47 följande:

Bim -4 och fortfarande neg. Nu ska jag inte testa igen förrän Bim. Blev dock inställd på att det inte tagit sig den här månaden heller.

Än finns det hopp. När jag blev gravid med sonen testade jag neg på -4 och svagt svagt på -2 för att sen få ett klart plus på bim. Det finns ju de som plussar efter bim också. Håller tummarna för dej
  • EkoS
    vår sommar skrev 2015-06-27 07:58:08 följande:

Än finns det hopp. När jag blev gravid med sonen testade jag neg på -4 och svagt svagt på -2 för att sen få ett klart plus på bim. Det finns ju de som plussar efter bim också. Håller tummarna för dej

Tack för hoppet ;)
  • Mileya

Här är det också negativt. BIM-4

Och mensvärken jag känt de senaste 2 dagarna är borta. Vad ääääär detta?! :(

• EkoS
    Mileya skrev 2015-06-27 09:18:57 följande:

Här är det också negativt. BIM-4

Och mensvärken jag känt de senaste 2 dagarna är borta. Vad ääääär detta?! :(

Men då! Jag håller tummarna för oss alla nu!
  • halo83

Jag misstänker dock att OM jag plussar så kommer jag plussa senare än bim,har gjort de med båda barnen. Sonen tex fick jag aldrig nåt starkt plus på och tog ändå 16 test... Då var jag i vecka 6 och de var fortfarande knappt synligt . Dottern var jag i vecka 8 och samma sist då jag tyvärr fick göra abort,då va jag oxå i v 8 å supersvagt då med.

• Yennie88

Jag hade min ägglossning igår, kl 11 kändes det som att ägget släpptes så nu är det bara att vänta på BIM.

• Mileya

Nu har jag sån förskräcklig mensvärk att jag vill ligga i fosterställning! :( så mensen är väl på intågande...

• EkoS
    Mileya skrev 2015-06-27 10:12:43 följande:

Nu har jag sån förskräcklig mensvärk att jag vill ligga i fosterställning! :( så mensen är väl på intågande...

Men fyra dagar tidigt? Brukar den komma tidigt?
  • Mileya

Nee snarare sent.. Typ på dag 30. Är på dg 25 idag... Märkligt!!

Svar på tråden Vi med BIM i juli