• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Symetrical
    Maalon skrev 2015-06-27 11:58:33 följande:
    Njae inte känt. Men jag har fått riktigt tjocka, krämiga flytningar, nästan lite klumpiga, kan inte minns att jag haft så nån gång innan. Har ju inte stenkoll på min cykel men hade stegring på äl-tester tis och ons, men utslaget på måndagen var ganska starkt också.

Nån som har erfarenhet av att flytningar tjocka som handkräm betyder något speciellt?
    Det brukar kunna indikera graviditet då de beror på ökad progesteronhalt i kroppen. Jag har dock så redan idag på äl+1, så antar att det kan vara olika, för så fort lär inte ägget fäst!
  • EkoS
    Maalon skrev 2015-06-27 11:58:33 följande:

Njae inte känt. Men jag har fått riktigt tjocka, krämiga flytningar, nästan lite klumpiga, kan inte minns att jag haft så nån gång innan. Har ju inte stenkoll på min cykel men hade stegring på äl-tester tis och ons, men utslaget på måndagen var ganska starkt också.

Nån som har erfarenhet av att flytningar tjocka som handkräm betyder något speciellt?

Hm, det brukar väl kunna bli så vid svampinfektioner? Har läst att det är rätt vanligt redan tidigt i graviditeten :)
  • Maalon
    EkoS skrev 2015-06-27 13:01:22 följande:

Hm, det brukar väl kunna bli så vid svampinfektioner? Har läst att det är rätt vanligt redan tidigt i graviditeten :)

Svamp tror jag inte att det är, då skulle det klia och kännas irriterat, känner mig precis som vanligt ???? men kliandet kan ju smyga sig på i efterhand säkert ???? om det skulle vara svamp alltså ????
  • Att vänta

Tror att mensen är på väg redan här. Tilltagande molvärk och lite bruna flytningar om jag känner efter lite "där inne". Känner mig riktigt ledsen denna månad. Hade en så bra känsla och trodde att vi skulle få ha lite tur för en gångs skull. Har försökt sen i augusti förra året och haft två missfall (ett förra månaden). Ja ja, kommer mensen redan nu kan jag ju iaf hänga kvar i den här tråden nästa cykel också.

• Mayy
    Att vänta skrev 2015-06-27 13:26:45 följande:

Tror att mensen är på väg redan här. Tilltagande molvärk och lite bruna flytningar om jag känner efter lite "där inne". Känner mig riktigt ledsen denna månad. Hade en så bra känsla och trodde att vi skulle få ha lite tur för en gångs skull. Har försökt sen i augusti förra året och haft två missfall (ett förra månaden). Ja ja, kommer mensen redan nu kan jag ju iaf hänga kvar i den här tråden nästa cykel också.

Det är alltid lite extra jobbigt när man känner förhoppningar. Kommer mensen så kommer den. Hoppas det är en luring! Kram <3
  • Elyssa81
    Interiorista skrev 2015-06-27 12:36:33 följande:

Nu fick jag min mens, som jag gissade på också. Så nu är det bara att vänta på äl, och den brukar komma sent eftersom min cykel ofta ligger på ca 32-40 dagar. Så får se om inte bim blir till augusti då. Detta blir då vårt första försök, denna månad råkade bli oskyddat sex nära äl bara ;) men lycka till alla, hoppas ni får plus ni, så vi inte syns i augustitråden! Kram!

Lycka till i augusti!!
  • EkoS
    Att vänta skrev 2015-06-27 13:26:45 följande:

Åh vad tråkigt! Hoppas att det går nästa gång!
  • EkoS
    Maalon skrev 2015-06-27 13:08:47 följande:

Svamp tror jag inte att det är, då skulle det klia och kännas irriterat, känner mig precis som vanligt ???? men kliandet kan ju smyga sig på i efterhand säkert ???? om det skulle vara svamp alltså ????

Jo, så skulle det ju kunna vara! Annars såg jag också att flytningar generellt blir rikligare under hela graviditeten! Jag håller tummarna :)
  • Maalon
    EkoS skrev 2015-06-27 13:49:35 följande:

Jo, så skulle det ju kunna vara! Annars såg jag också att flytningar generellt blir rikligare under hela graviditeten! Jag håller tummarna :)

Tack ???? får väl kanske unna mig att hoppas lite ???? har bim 11e och kommer antagligen inte testa förrän 13e pga besök ???? men eftersom äl kom tidigare än jag väntade mig kommer kanske bim också tidigare, har ju inte riktigt koll på min cykel, den kommer och går lite som den vill ????
  • halo83

Omg omg omg... Tog ett cb nyss, kissade för 1 Tim sen å jag tycker mig skymta ett plus! Hoppas hoppas de är så å inte bara ett spök.. Har 3 till hemma så nu kommer jag ju säkert ta ett nytt ikväll efter att ha Hållö mig längre.. Kan de va vår tur nu,efter 13:e gången!!??

Svar på tråden Vi med BIM i juli