• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Symetrical

Högre temp och svagare äl-test idag, så borde absolut varit nedsläpp igårkväll!
    Någon vänlig själ får gärna lägga till en tekniskt inkompetent själ (läs mig!) på listan.
    Äl 26/6, bim 4/7 (om lutealfasen är lika patetiskt kort som vanligt)

• Maalon

Om äl var i tisdags, när fäster eventuellt ägget om det tar? Jag har ingen koll på hur lång tid saker och ting tar känner jag ????

• Symetrical
    Fronten skrev 2015-06-27 00:28:12 följande:

Här verkar Äl skett i dag. Känt av den extremt väl denna månad vilket känns bra. Den kom två dagar senare än väntat men nu hoppas jag verkligen på ett plus om två veckor. Grattis till alla som fått sitt och lycka till nu till alla som väntar på ett denna månad. Jag vågar inte hoppas och ligger lite lågt. Försöker att tänka på annat men det är svårt som många er säkert känner igen ????

Då är vi väldigt synkade, du och jag!
  • Symetrical
    Yennie88 skrev 2015-06-27 10:04:24 följande:

Jag hade min ägglossning igår, kl 11 kändes det som att ägget släpptes så nu är det bara att vänta på BIM.

Då är vi tre med äl på samma dag då. Spännande!
  • Symetrical
    Maalon skrev 2015-06-27 11:09:15 följande:

Om äl var i tisdags, när fäster eventuellt ägget om det tar? Jag har ingen koll på hur lång tid saker och ting tar känner jag ????

Vanligast är 5-10 dagar efter, men kan i vissa fall ske så tidigt som 3 dagar efter äl och upp till två veckor efter.
    Har du känt något, eller?
  • EkoS
    Mileya skrev 2015-06-27 10:59:29 följande:

Nee snarare sent.. Typ på dag 30. Är på dg 25 idag... Märkligt!!

Vad märkligt! Hoppas att det är en liten. Du måste uppdatera under dagen så att jag får veta hur det går! Hoppas verkligen på dig! Det är din tur nu :)
  • Mileya
    EkoS skrev 2015-06-27 11:29:35 följande:
    Vad märkligt! Hoppas att det är en liten. Du måste uppdatera under dagen så att jag får veta hur det går! Hoppas verkligen på dig! Det är din tur nu :)
    Tack så jättemycket!! <3 ja, jag ska absolut hålla er uppdaterade :)
  • Maalon
    Symetrical skrev 2015-06-27 11:19:01 följande:

Vanligast är 5-10 dagar efter, men kan i vissa fall ske så tidigt som 3 dagar efter äl och upp till två veckor efter.

Har du känt något, eller?

Njae inte känt. Men jag har fått riktigt tjocka, krämiga flytningar, nästan lite klumpiga, kan inte minns att jag haft så nån gång innan. Har ju inte stenkoll på min cykel men hade stegring på äl-tester tis och ons, men utslaget på måndagen var ganska starkt också.

Nån som har erfarenhet av att flytningar tjocka som handkräm betyder något speciellt?
  • Interiorista

Nu fick jag min mens, som jag gissade på också. Så nu är det bara att vänta på äl, och den brukar komma sent eftersom min cykel ofta ligger på ca 32-40 dagar. Så får se om inte bim blir till augusti då. Detta blir då vårt första försök, denna månad råkade bli oskyddat sex nära äl bara ;) men lycka till alla, hoppas ni får plus ni, så vi inte syns i augustitråden! Kram!

• Mayy
    Interiorista skrev 2015-06-27 12:36:33 följande:

Nu fick jag min mens, som jag gissade på också. Så nu är det bara att vänta på äl, och den brukar komma sent eftersom min cykel ofta ligger på ca 32-40 dagar. Så får se om inte bim blir till augusti då. Detta blir då vårt första försök, denna månad råkade bli oskyddat sex nära äl bara ;) men lycka till alla, hoppas ni får plus ni, så vi inte syns i augustitråden! Kram!

Lycka till i Augusti! <3 kram!
Svar på tråden Vi med BIM i juli