Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Högre temp och svagare äl-test idag, så borde absolut varit nedsläpp igårkväll!
Någon vänlig själ får gärna lägga till en tekniskt inkompetent själ (läs mig!) på listan.
Äl 26/6, bim 4/7 (om lutealfasen är lika patetiskt kort som vanligt)
Om äl var i tisdags, när fäster eventuellt ägget om det tar? Jag har ingen koll på hur lång tid saker och ting tar känner jag ????
Här verkar Äl skett i dag. Känt av den extremt väl denna månad vilket känns bra. Den kom två dagar senare än väntat men nu hoppas jag verkligen på ett plus om två veckor. Grattis till alla som fått sitt och lycka till nu till alla som väntar på ett denna månad. Jag vågar inte hoppas och ligger lite lågt. Försöker att tänka på annat men det är svårt som många er säkert känner igen ????
Jag hade min ägglossning igår, kl 11 kändes det som att ägget släpptes så nu är det bara att vänta på BIM.
Om äl var i tisdags, när fäster eventuellt ägget om det tar? Jag har ingen koll på hur lång tid saker och ting tar känner jag ????
Nee snarare sent.. Typ på dag 30. Är på dg 25 idag... Märkligt!!
Vanligast är 5-10 dagar efter, men kan i vissa fall ske så tidigt som 3 dagar efter äl och upp till två veckor efter.
Har du känt något, eller?
Nu fick jag min mens, som jag gissade på också. Så nu är det bara att vänta på äl, och den brukar komma sent eftersom min cykel ofta ligger på ca 32-40 dagar. Så får se om inte bim blir till augusti då. Detta blir då vårt första försök, denna månad råkade bli oskyddat sex nära äl bara ;) men lycka till alla, hoppas ni får plus ni, så vi inte syns i augustitråden! Kram!
Nu fick jag min mens, som jag gissade på också. Så nu är det bara att vänta på äl, och den brukar komma sent eftersom min cykel ofta ligger på ca 32-40 dagar. Så får se om inte bim blir till augusti då. Detta blir då vårt första försök, denna månad råkade bli oskyddat sex nära äl bara ;) men lycka till alla, hoppas ni får plus ni, så vi inte syns i augustitråden! Kram!