• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Cocolemon

3/4 dagar kvar till BIM och kämpar för att inte testa mig förren BIM +1 som jag tänkt från början...men nu när tiden har gått såååå långsamt är jag så frestad till att testa innan...

Hur tidigt har ni som fått positivt testat?

• misslina
    MoKa skrev 2015-08-04 12:40:25 följande:

Jag ska ha ägglossning idag enligt appen och har haft lite lätt "mensvärk" under dagen. Får se till att fortsätta mysa med grabben ikväll. Lite tråkigt sex blir det just nu bara för vi har svärföräldrar på besök haha.

Sedan börjar den låååååånga väntan på bim som ska vara den 18/8 enligt appen. Brukar stämma ganska bra men sen april har det varit lite förskjutningar både framåt och bakåt i tiden. Men hellre tidig mens än sen så hoppet stiger.

Då ligger vi ganska nära på ägglossningen. Ska ha min på torsdag :)

Jag håller tummarna för oss
  • H1ssa
    Elyssa81 skrev 2015-08-04 11:30:08 följande:

Jag har haft jättemycket molvärk denna månad. Har haft i över en vecka nu. Är det någon fler som haft så första menscykeln efter tidigt missfall?

Jag har har haft ont mer åt ländryggen de senaste dagarna. Inbillar mig ibland att jag har molvärk, men det kommer och går. Vet inte vad som är på riktigt och vad som är inbillning dock. Känner mig konstant trött...

Du har inte jättelångt kvar till bim nu väl?
  • misslina
    Cocolemon skrev 2015-08-04 13:10:12 följande:

3/4 dagar kvar till BIM och kämpar för att inte testa mig förren BIM +1 som jag tänkt från början...men nu när tiden har gått såååå långsamt är jag så frestad till att testa innan...

Hur tidigt har ni som fått positivt testat?

Med mina två andra graviditeter har jag testat positivt på bim -4 med cb
  • m2b

Tog ett till äl-test idag. Ser ut att ha toppat igår men fortfarande starkt. Sexade inlördags, igår mån och idag. Ska man fortsätta LR räcker det tror ni?

• Malin 845
    Symetrical skrev 2015-08-04 06:23:53 följande:
    Är ju så olika det där! Jag får alltid starkast på morgonen, men de flesta verkar få på eftermiddag/kväll! Bara man kan hålla sig minst tre timmar så. smile5.gif
    Tog nu och ja ytterst lite starkare men ändå väldigt svagt test.. Men de nya testerna är framme :D förresten du har meddelande från mig :*
  • Lova123
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-04 11:35:54 följande:

Det är lite lusigt, jag är skelandes å har en del brytningsfel, jag ser inget med vänster öga men jag ser när jag byter till höger öga
    Är det vi som inbillar oss, ett nytt test i kväll kommer definitivt att tas

Det där är helt klart ett streck! Så roligt! Håller tummarna för att det är ännu tydligare ikväll :)
  • Elyssa81
    H1ssa skrev 2015-08-04 13:12:02 följande:
    Jag har har haft ont mer åt ländryggen de senaste dagarna. Inbillar mig ibland att jag har molvärk, men det kommer och går. Vet inte vad som är på riktigt och vad som är inbillning dock. Känner mig konstant trött...

Du har inte jättelångt kvar till bim nu väl?
    Jag har ofta oerhört ont veckan innan mens. Tyvärr nu så också. Det är ett dåligt tecken för mig. Då jag varit gravid har jag haft mycket mindre ont, så jag utgår ifrån ett misslyckande.

Jag har varit gravid 4 gånger. Tre gånger har det gått på andra försöket och en gång på första. Hoppas det blir min tur nästa månad nu.
  • Millemupp

Verkar som att mitt BIM får flyttas fram till den 17:e. Hade nästan gett upp försöken med ältesterna när jag i lördags och i söndags fick positivt istället. Om jag kört efter appen hade vi helt missat ÄL!

Svar på tråden Vi med BIM i augusti