• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Anonym (Blomman)
    Symetrical skrev 2015-08-15 07:30:49 följande:
    Jag visste det, babe! Kände det verkligen på mig!

Stort grattis och hjärtligt välkommen till oss i bf april 2016-tråden!
    Tack, snälla du! Jag var in i det sista rädd att alla symptom jag har upptäckt skulle visa sig vara "falska". För de symptom jag haft nu, är helt olika dem jag hade med sonen för 3 år sedan. 

Jag ska leta upp "april"-tråden så snart jag kan! )
  • Anonym (Blomman)

Just det, villken "BF Aril" tråd är ni andra med i? Det finns säkert flera olika....

• Regnbågsfärg
    Anonym (Blomman) skrev 2015-08-15 07:16:27 följande:
    smile1.gif Tack! Vi måste ha skrivit våra inlägg samtidigt! Grattis till dig också! smile1.gif
    :) haha ja jag såg det nu :)
  • Sessie

Hej! Är ny här och tänkte jag svarar i denna tråden eftersom jag också har BIM i augusti. Med andra ord om 13 dagar =)

Jag har precis tagit ut min hormonspiral och efter bara några dagar fick jag en blödning. Dock fick jag en rosa liten prick på pappret efter toalettbesök men jag tänkte att det borde vara i princip omöjligt att vara gravid redan =)

Får starka utslag på ÄL så vi kör på nu under dessa dagar och hoppas detta går fort. Med vårat första barn tog det 3 månader men har hört det har gått fort som attan efter spiral.

Jag har aldrig haft så här "ont" vid ÄL tidigare. Det ömmar verkligen rejält.. Någon med samma ?

• Symetrical
    Regnbågsfärg skrev 2015-08-15 08:06:33 följande:
    Tack!
    Vilken är du i då?
    Jag är från Skåne så den är jag med i men vill gärna vara med i nån mer :) hihi man vet ju inte om nån av dom dör ut :)
    Jag är med i både "aprilbebisar 2016" och "bf april -16" plus en hemlig fb-grupp.
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-08-14 18:28:34 följande:
    Sätt mig som måttstock - äl på cd 41, så kanske det inte känns så farligt!? smile5.gif

Kämpa på raring!
    Nej visserligen inte ;) men får ta test varje dag och hoppas på det bästa :) dock så har tempen gått ner mycket idag, så känns väl inte så lovande..
    Men tack söta du!
  • Symetrical
    Sessie skrev 2015-08-15 08:15:40 följande:

Hej! Är ny här och tänkte jag svarar i denna tråden eftersom jag också har BIM i augusti. Med andra ord om 13 dagar =)

Jag har precis tagit ut min hormonspiral och efter bara några dagar fick jag en blödning. Dock fick jag en rosa liten prick på pappret efter toalettbesök men jag tänkte att det borde vara i princip omöjligt att vara gravid redan =)

Får starka utslag på ÄL så vi kör på nu under dessa dagar och hoppas detta går fort. Med vårat första barn tog det 3 månader men har hört det har gått fort som attan efter spiral.

Jag har aldrig haft så här "ont" vid ÄL tidigare. Det ömmar verkligen rejält.. Någon med samma ?

Hur många positiva äl-test har du fått? Fortsätter de vara lika starka länge kan det tyda på graviditet.

Hur länge sen var det du fick blodpricken på pappret? Kan ju ha varit en äl-blödning!
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-08-15 09:27:43 följande:
    Nej visserligen inte ;) men får ta test varje dag och hoppas på det bästa :) dock så har tempen gått ner mycket idag, så känns väl inte så lovande..
    Men tack söta du!
    Jodå, det är ett gott tecken med tempdipp! Brukar man ofta få innan äl. Den ligger oftast lite lägre några dagar innan ägget släpper, för att sen öka efter nedsläpp! Skall bli spännande att se ditt test idag.
  • frijdah
    Anonym (Blomman) skrev 2015-08-15 06:55:22 följande:

Kunde ändå inte hålla händerna i styr till imorgon (BIM) och se vad jag fick! )

Så nu vet jag i alla fall att "teori" om att positiv äl-test innan BIM kan även betyda graviditet, stämde i alla fall på mig! :D (fick ett jättepositivt test den 13/8)

Preliminärt BF-datum är den 21 april så jag ska leta upp ett "April bebis-2016" tråd och ansluta mig där.

Är överlycklig nu och kan knappt förstå att det är sant!! 

Vilket tydligt och fint + :) stort grattis!!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti