• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Regnbågsfärg
    TootsieRoll skrev 2015-08-14 10:12:50 följande:
    Ska göra det! Tack!

Det som står "Gravid" och antal veckor alltså? Tyckte det stod digital på detta testet också.. Förvirrad!
    Ja det där det står gravid +v eller icke gravid
  • Regnbågsfärg
    Natt91 skrev 2015-08-14 10:20:35 följande:

Det var neg på gravtestet. Så jag försöker nästa månad!

Lycka till!
  • Regnbågsfärg
    Anonym (Blomman) skrev 2015-08-14 10:36:34 följande:
    Ja, jag tror att jag brukar ha ca 16-17 dagars lutealfas faktiskt. Min cykel är på 30-31 dagar alltid så därför borde det vara så (jag har inte följt det där så noga förut innan vi började försöka på bebis nr 2 smile1.gif ). 

Det kliar så klart i händerna att ta ett test. Men samtidigt är jag lite rädd för att bli besviken. Så om jag orkar ska jag nog avvakta till BIM, det är ju bara ett par dagar dit. ;) Men jag vill såååå gärna att det ska vara positivt!! I vår kompisgäng är det 4 (!!) st som är gravida nu och jag vill gärna ansluta mig till dem. smile1.gif )
    Hoppas på det då!
    Här är svägerskan gravid. Jag vill gärna också vara det.
  • Babydreamer

BIM idag. Har lite mensvärk så inväntar bara att det börjar blöda inga känningar som skulle tyda på en ev graviditet iaf...

• TootsieRoll
    Regnbågsfärg skrev 2015-08-14 10:49:10 följande:

Ja det där det står gravid +v eller icke gravid

Ska skicka sambon att köpa ett sånt när han kommer hem. :)
  • TootsieRoll
    Regnbågsfärg skrev 2015-08-14 10:54:19 följande:

Hoppas på det då!

Här är svägerskan gravid. Jag vill gärna också vara det.

Lycka till!
  • Pluttan
    Malin 845 skrev 2015-08-14 10:39:30 följande:

Känns som att äl testerna inte blir starkare!

Dina äl tester påminner om hur mina har varit nu när jag börjat testa med äl test. Blev aldrig starkare. Men denna månaden provade jag rosenrot och just denna månaden har äl testet visat riktigt starkt en dag. Och så har jag haft kraftigare äl känningar i magen och brösten. Jag tror absolut att det kan ha något med rosenroten att göra. Eftersom jag brukar inte känna så runt äl. Har du några äl känningar?
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • frijdah

Äl 5/8, oskyddat sex den 4/8 och BIM den 19/8. Har spännande symptom och har haft det i några dagar nu :). Brösten ömmar och är svullna särskilt vid armhålorna och dom är liksom i vägen, illamående i tid ochans otid haha, en trötthet som heter duga, kissnödig och har behövt gå upp 2 ggr varje natt nu i 3 dagar vilket jag aldrig behöver göra annars och min livmoder stramar lite hela tiden. Så spännande :) sambon och jag har försökt sedan i Maj. Hoppas att vi får ett plus denna månaden, vill att dagarna ska gå snabbt nu fram till BIM.

• Flerattälska
    frijdah skrev 2015-08-14 13:05:28 följande:

Äl 5/8, oskyddat sex den 4/8 och BIM den 19/8. Har spännande symptom och har haft det i några dagar nu :). Brösten ömmar och är svullna särskilt vid armhålorna och dom är liksom i vägen, illamående i tid ochans otid haha, en trötthet som heter duga, kissnödig och har behövt gå upp 2 ggr varje natt nu i 3 dagar vilket jag aldrig behöver göra annars och min livmoder stramar lite hela tiden. Så spännande :) sambon och jag har försökt sedan i Maj. Hoppas att vi får ett plus denna månaden, vill att dagarna ska gå snabbt nu fram till BIM.

Låter onekligen spännande :) Förstår att dagarna sniglar sig fram
Svar på tråden Vi med BIM i augusti