• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • MoKa
    Flerattälska skrev 2015-08-16 09:21:31 följande:

Wohooo!!! Gravid på cb m veckoindikator :) Som hoppet har gått upp och ner denna vecka. Nu är det bara att plocka fram trombylen och hoppas att den hjälper oss att bli en till i familjen under april:)

Grattis! Hoppas allt går bra :)
  • MoKa
    frijdah skrev 2015-08-16 09:27:49 följande:

Jag fattar inte.. alla dessa symptom och ett "inte gravid" på stickan nu på morgonen. Vet att man kan inbilla sig en massa symptom men man kan väl ändå inte inbilla sig så att ådrorna på brösten syns mer och blir fler, samt att jag ser små ådror på bröstvårtorna vilket aldrig skett innan. Är på bim -3 idag och va bombsäker på att jag skulle få "gravid" på stickan i morse. Känner mig helt nedslagen nu :(

Så länge mensen inte kommit lever hoppet! Kanske är det bara för tidigt ännu för att det ska ge utslag? Vänta in bim så kanske du får ett roligare resultat.
  • frijdah
    MoKa skrev 2015-08-16 09:40:20 följande:

Så länge mensen inte kommit lever hoppet! Kanske är det bara för tidigt ännu för att det ska ge utslag? Vänta in bim så kanske du får ett roligare resultat.

Jag får göra det, man blir bara så besviken när man läser på förpackningen att 90% av alla som varit gravida fått "gravid" på stickan på bim -3 och så får man ett helt annat resultat själv. Men får vänta och se om mensen kommer eller inte.
  • happylife
    frijdah skrev 2015-08-16 09:45:07 följande:

Jag får göra det, man blir bara så besviken när man läser på förpackningen att 90% av alla som varit gravida fått "gravid" på stickan på bim -3 och så får man ett helt annat resultat själv. Men får vänta och se om mensen kommer eller inte.

Jag är på bim+1 och får ej gravid på CB digital, får plus på lloyds tests tidigt och vanliga CB. Kan tydligen dröja att få "gravid" på de digitala! Håll ut, det försöker jag göra :)
  • Babydreamer

BIM +2, ÄL +13, cykeldag 38 men ändå negativt gravtest imorse. Känner mig verkligen gravid och de senaste gångerna jag känt så har jag verkligen varit gravid, tyvärr slutade de graviditeterna i ma och mf ????

• glittersol
    frijdah skrev 2015-08-16 09:27:49 följande:

Jag fattar inte.. alla dessa symptom och ett "inte gravid" på stickan nu på morgonen. Vet att man kan inbilla sig en massa symptom men man kan väl ändå inte inbilla sig så att ådrorna på brösten syns mer och blir fler, samt att jag ser små ådror på bröstvårtorna vilket aldrig skett innan. Är på bim -3 idag och va bombsäker på att jag skulle få "gravid" på stickan i morse. Känner mig helt nedslagen nu :(

Ge inte upp än, bim har ju inte ens passerat än.
  • frijdah
    happylife skrev 2015-08-16 10:04:31 följande:

Jag är på bim+1 och får ej gravid på CB digital, får plus på lloyds tests tidigt och vanliga CB. Kan tydligen dröja att få "gravid" på de digitala! Håll ut, det försöker jag göra :)

Det låter ju positivt :) grattis till plusset :) jag får hålla mig, dagarna går bara så sakta!
  • frijdah
    glittersol skrev 2015-08-16 10:07:15 följande:

Ge inte upp än, bim har ju inte ens passerat än.

Blir mest besviken på mig själv, lovade mig själv att jag inte skulle testa förens efter bim-dagen men otålig som man är haha.
  • waan

Men va hände här? Sov ordentligt och tog tempen samma tid som vanligt....

• Pluttan

Då har ägglossning varit för denna gången. Och jag tycker vi har prickat in den ganska bra med mys tre dagar i sträck. Nu kommer den långa väntan på bim. Åh vad jag hoppas nu då. Har lite molvärk nere i magen.

~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
Svar på tråden Vi med BIM i augusti