Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Jag kan inte fatta!!!
Tack för allt stöd!
Hoppas ni andra får era plus snart!
Jag går vidare till en bfgrupp
Fick en chock och hoppade till i morse när jag kollade mig i spegeln, mina bröst är fulla med blodådror inte bara själva brösten utan även bröstvårtorna. Nu blev jag ännu mer hoppfull :D
Hoppar in här
Har äl nu och Bim då i denna månad
Sessie när tog du ut din? Tog min i måndags och känner som du aldrig haft så ont vid äl förr men ganska säker på att det är den. Bm sa att man kan bli gravid redan första månaden så är ju lite förhoppningsfulla
Mens på bim+2 och även om jag räknade med att den skulle komma så blev jag lite besviken ;)
Nu blir det till att ge det än ärlig chans denna månad och åtminstone försöka pricka in äl om ett par veckor. Dessutom sover minstingen äntligen i egen säng och eget rum nu så romantiken mellan mig och maken har återuppstått
Grattis till alla plus! Jag hoppas på maj-bebis
Har sjukt ont i livmodern och har blivit förstoppad (?!).. Försöker att inte få upp mina förhoppningar men mina tarmar drygar alltid när jag är gravid
Blir inte klokare av tempen heller..
Onsdag: 36,5
Torsdag: 36,9
Fredag: 36,5
Lördag/idag: 37,2
Blir inte klokare av tempen heller..
Onsdag: 36,5
Torsdag: 36,9
Fredag: 36,5
Lördag/idag: 37,2
Jag kan inte fatta!!!
Tack för allt stöd!
Hoppas ni andra får era plus snart!
Jag går vidare till en bfgrupp
Det är så roligt att läsa om alla som plussar! Superkul för er :) Och samtidigt blir jag så avundsjuk! Får mer och mer känslan av att det inte blir något nu heller trots att jag känt både det ena och det andra. Skulle helat ta ett test varje gång jag går på toa men det kommer ju inte hjälpa mycket. Funderar på att köpa ett test till imorgon men tror det bästa är att vänta på bim. Sist hade jag en skugga på bim och ett tydligt plus tre dagar senare.