• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • misslina
    frijdah skrev 2015-08-16 10:12:31 följande:
    Blir mest besviken på mig själv, lovade mig själv att jag inte skulle testa förens efter bim-dagen men otålig som man är haha.
    Jag håller tummarna att du får ett plus om några dagar.
    Vi hoppas att det är bara lite tidigt. Visst var det på onsdag du hade bim?

Jag hade tänkt hålla mig till torsdag innan hag testar mig, men tror det kommer bli tidigare om jag känner mig rätt ;)
  • frijdah
    misslina skrev 2015-08-16 10:29:33 följande:

Jag håller tummarna att du får ett plus om några dagar.

Vi hoppas att det är bara lite tidigt. Visst var det på onsdag du hade bim?

Jag hade tänkt hålla mig till torsdag innan hag testar mig, men tror det kommer bli tidigare om jag känner mig rätt ;)

Ja bim är på onsdag.. funderar på att köpa ett vanligt test med och ta det på torsdag om inte mensen dykt upp, har ett till cb med veckoindikator men vill inte "slösa" det om det nu skulle vara så att det kan dröja innan man får "gravid" på dom. Håller tummarna för att du ska få ett plus på torsdag :)
  • Sajocawa
    Pluttan skrev 2015-08-16 10:28:41 följande:

Då har ägglossning varit för denna gången. Och jag tycker vi har prickat in den ganska bra med mys tre dagar i sträck. Nu kommer den långa väntan på bim. Åh vad jag hoppas nu då. Har lite molvärk nere i magen.

När har du BIM?  Vi borde ha ganska tätt, jag har BIM omkring den 27e!
  • Pluttan
    Sajocawa skrev 2015-08-16 10:38:53 följande:

När har du BIM?  Vi borde ha ganska tätt, jag har BIM omkring den 27e!

Bim 26 e.

Hoppas på plus för oss båda :)
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Kvinna84a

Hej och grattis till er som plussat!

Jag är på dag 16 idag och fick igårkväll rosa flytningar, väldigt lite men det har fortsatt idag. Aldrig haft det förut och tror jag hade Äl onsdags eller tidigare. Har en cykel på 25 dagar ungefär. Vad kan detta rosa vara? Någon som vet? :)

• Symetrical
    Kvinna84a skrev 2015-08-16 12:49:00 följande:

Hej och grattis till er som plussat!

Jag är på dag 16 idag och fick igårkväll rosa flytningar, väldigt lite men det har fortsatt idag. Aldrig haft det förut och tror jag hade Äl onsdags eller tidigare. Har en cykel på 25 dagar ungefär. Vad kan detta rosa vara? Någon som vet? :)

Kan ha varit en nidis ifall ägget fäste tidigt!
  • Anonym (Blomman)
    Flerattälska skrev 2015-08-16 09:21:31 följande:

Wohooo!!! Gravid på cb m veckoindikator :) Som hoppet har gått upp och ner denna vecka. Nu är det bara att plocka fram trombylen och hoppas att den hjälper oss att bli en till i familjen under april:)

Grattis! :D 
    Jag fick också plus på ett "vanligt" CB igår och testade även med ett digitalt CB idag. Svaret blev "Gravid 2-3" (precis som förväntat)!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti