Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Jag håller tummarna att du får ett plus om några dagar.
Vi hoppas att det är bara lite tidigt. Visst var det på onsdag du hade bim?
Jag hade tänkt hålla mig till torsdag innan hag testar mig, men tror det kommer bli tidigare om jag känner mig rätt ;)
Då har ägglossning varit för denna gången. Och jag tycker vi har prickat in den ganska bra med mys tre dagar i sträck. Nu kommer den långa väntan på bim. Åh vad jag hoppas nu då. Har lite molvärk nere i magen.
Dagens sticka! Kanske inbillar mig men ser lite starkare ut idag :)
När har du BIM? Vi borde ha ganska tätt, jag har BIM omkring den 27e!
Kan inte fatta det :) efter 5:e försöket blev det ett plus :D
Hej och grattis till er som plussat!
Jag är på dag 16 idag och fick igårkväll rosa flytningar, väldigt lite men det har fortsatt idag. Aldrig haft det förut och tror jag hade Äl onsdags eller tidigare. Har en cykel på 25 dagar ungefär. Vad kan detta rosa vara? Någon som vet? :)
Hej och grattis till er som plussat!
Jag är på dag 16 idag och fick igårkväll rosa flytningar, väldigt lite men det har fortsatt idag. Aldrig haft det förut och tror jag hade Äl onsdags eller tidigare. Har en cykel på 25 dagar ungefär. Vad kan detta rosa vara? Någon som vet? :)
Wohooo!!! Gravid på cb m veckoindikator :) Som hoppet har gått upp och ner denna vecka. Nu är det bara att plocka fram trombylen och hoppas att den hjälper oss att bli en till i familjen under april:)
Hej!
RFSU test som ska läsas av efter 5 min. Tog denna bild efter 2 min sen ville lillan ha välling så kollade inte mer.
Bim idag eller ca om 2 dgr