Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Jag kunde inte hålla mig till på fredag. Va sugen på att ta ett glas vin ikväll, men får nog ändra på den tanken
Fortfarande ingen mens. Tidigt imorse så fick jag mensvärk plus en skarp stickande känsla i livmodern precis som om någon stack mig med en nål inifrån. Är på äl +11 idag och BIM. Dock har jag ingen som helst aning om hur lång lutealfas jag har då detta är första gången med ÄL test. Med lite tur så kanske det var ägget som fäste som jag kände och inte ett tecken på att mensen är på g. Hoppas iaf på det men är helt inställd på att mensen kommer vilken dag som helst. Men hade varit häftigt om ägget fäste idag eftersom sonen fyller 3 år idag
Alltså Bim+6 .. Skulle vara lugn om inte förbannat illamående som försvinner bara när man äter lite för att sen krypa på igen:)
Ska testa om ett par timmar.......
Alltså detta är skumt.
Jag testade negativt bim-1 (enligt app)
Men än har jag inte fått mens och haft super ömma bröstvårtor en vecka snart!
Yrsel till och från.
Men var är mensen?
Testa idag igen kanske? Skumt om det är plus när man Fick neg bim-1, digitalt dessutom.
Kunde ändå inte hålla händerna i styr till imorgon (BIM) och se vad jag fick! )
Så nu vet jag i alla fall att "teori" om att positiv äl-test innan BIM kan även betyda graviditet, stämde i alla fall på mig! :D (fick ett jättepositivt test den 13/8)
Preliminärt BF-datum är den 21 april så jag ska leta upp ett "April bebis-2016" tråd och ansluta mig där.
Är överlycklig nu och kan knappt förstå att det är sant!!
Kunde ändå inte hålla händerna i styr till imorgon (BIM) och se vad jag fick! )
Så nu vet jag i alla fall att "teori" om att positiv äl-test innan BIM kan även betyda graviditet, stämde i alla fall på mig! :D (fick ett jättepositivt test den 13/8)
Preliminärt BF-datum är den 21 april så jag ska leta upp ett "April bebis-2016" tråd och ansluta mig där.
Är överlycklig nu och kan knappt förstå att det är sant!!