Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Kollade sen av det sent, ja jag vet man inte ska det men ska det vara såhär starkt torkat även om det inte är nått?
Syftar på det understa
Snart är är över o den långa väntan på bim följer...hoppas hoppas så att detta är min tur. Brukar känna av när vi myser art det är äl på gång då det brukar kännas mer, nästan ont. Och denna gången kändes det mer än andra gånger. Låtsas att detta innebär ett mer mottaglig ägg :) visst får man tänka så, hihi...
Vet att jag inte ska leta efter symtom..Förra gången tyckte jag att jag kände både det ena o det andra o inget hände ju då...och vet att när jag plussade med lillan så kände jag ingenting. Bara genom att mensen inte dök upp så visste jag att något var på gång.
Kollade sen av det sent, ja jag vet man inte ska det men ska det vara såhär starkt torkat även om det inte är nått?
Syftar på det understa
Jag använder clearblue fertilitetsmonitor. Jag brukar vara hög ca fyra dagar o sedan maximal fertil i två dagar. Nu är jag inne på dag åtta med att vara hög. Börjar bli orolig att det inte blir någon ägglossning denna månad :( har läst att ca två ägglossningar per år uteblir.
Syftar på det understa
Idag enligt app men kan diffa några dgr ibland. MEN ska ju inte läsa av efter 5 min. Ska dett ens komma ett streck om det inte är nått? Fattar nada
Ser absolut lovande ut! När är bim?
Hejsan alla kämpande kvinnor!
Jag har precis fått plus på min sticka men det var extremt många som inte trodde jag va gravid av olika anledningar (bland annat bm)
Jag hade en nidblödning som varade i fyra dagar, första brunt blod, sen två dagar rött, sen sista brunt, ungefär lika riklig som vanlig mens.
Sen testade jag på bim och fick negativt. Hade en stark känsla i kroppen av att det ändå var något så fortsatte att testa dock negativt. Sen tänkte jag att "detta blir mitt sista test" då blev det först negativt men man kunde utskilja ett streck om man verkligen ville se det. Så jag väntade två dagar och testade och fick ett plus!!
Allltså plussade jag i vecka 6 trots alla negativa besked ! Det finns hopp ;)
+
Hej tjejer! Var hos BM i veckan och testet var negså nu är jag trött på testlagrets tester då dom bara ger en falska förhoppningar, nu börjar iaf äl närma sig och äl testerna börja bli starkare, jag har idag jätte ont i vänstra sidan av livmodern brukar inte känna av äl så vet inte om det är normalt någon annan som brukar ha de så runt äl?
Syftar på det understa
Tycker mig se ett streck på båda två. Är det översta taget innan tiden gått ut eller? Ser nämligen ett streck på den också.
Grattis! :D
Jag fick också plus på ett "vanligt" CB igår och testade även med ett digitalt CB idag. Svaret blev "Gravid 2-3" (precis som förväntat)!