Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Åååh grattis!
Jag kunde inte hålla mig tills jag dukat fram frukost utan flög på min sambo i sängen och gav han detta! Våran första lilla bebis<3
Tänk att jag hade det på känn så jag övertalade P att vi skulle slå till på ny bil i fredags, lycka!!!
Grattis
Jag kunde inte hålla mig tills jag dukat fram frukost utan flög på min sambo i sängen och gav han detta! Våran första lilla bebis<3
Tänk att jag hade det på känn så jag övertalade P att vi skulle slå till på ny bil i fredags, lycka!!!
Grattis lilla e och p:)
Vad tror ni om mitt test? Taget i morse, känner av illamående och brösten ömmar.
Kika in på bloggen, kan ej ladda upp bilden via mobilen...
www.bebismagen.blogg.se
Har bim om en vecka men börjar redan få pms-humör så tror nog inte att det satt sig denna månad Heller. ..trist, bara för typ två dagar kändes det som vi lyckats (inga symtom, bara en känsla) men nu känns det hopplöst igen :(