Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Okej, kan köpa att man inte såg på testet igår för det var så svagt att jag själv knappt såg i verkligheten. Men idag ÄR det starkare! Ser ett streck även om testet ligger en bit ifrån mig, inget överanalyserande alltså. BIM-2. Tror dock inte på något förrän det visas Gravid på clearblue men det sparar jag till måndag tidigast!
Två bilder i olika ljus. Vad säger ni experter??
Såklart blir bilderna skitsåliga så fort man lägger upp dom här...
Okej, kan köpa att man inte såg på testet igår för det var så svagt att jag själv knappt såg i verkligheten. Men idag ÄR det starkare! Ser ett streck även om testet ligger en bit ifrån mig, inget överanalyserande alltså. BIM-2. Tror dock inte på något förrän det visas Gravid på clearblue men det sparar jag till måndag tidigast!
Två bilder i olika ljus. Vad säger ni experter??
Neg test idag igen... Dubbelsuck.
Tror jag har bim i morgon men kan ha det senare också. Lite hoppig mens...
Men nu till min fundering... Om jag nu skulle ha bim på 35:e dagen som jag kan ha ibland.. Då har jag lång lutealfas... Är inte det ovanligt? Nån fler som testat sent?
Blir att testa i morgon också ( 31 dag) sen visar det neg då ska jag inte testa nå mer förrän nästa torsdag.( om inte mensen kommit såklart)
Jag blir så besviken över alla dessa negativa tester....
Tycker att det översta är ganska tydligt!
En vecka till bim...känns som en evighet, har en så stark känsla att vi lyckats så kommer känna mig extra besviken när mensen kommer...
har inga symptom förutom att det stack till några gånger men det var för tidigt efter äl för att det ska ha något med det att göra. Tror min kropp bara är extremt skengravid...
Jag har aldrig använt mig av en sån mojäng men man har ju en fertil period varje månad och då letar ju äl-test efter din LH-topp. Jag skulle lita på monitorn om jag vore som dig. Men även testerna såklart. Går jag efter min app tex så visar den ju 7 fertila dagar samt en då jag har ÄL. Å det är antar jag pga man ska ha sex några dagar innan, under och efter ägglossningen. Så jag hade tolkat som att du hade ÄL var på G när du fick positivt test första gången.
Sen tar det som sagt upp till 48 h innan ägget lossar. Jag vet inte hur en monitor fungerar men står det "hög fertilitet" eller nåt sånt när du får positivt ?
Jag har aldrig använt mig av en sån mojäng men man har ju en fertil period varje månad och då letar ju äl-test efter din LH-topp. Jag skulle lita på monitorn om jag vore som dig. Men även testerna såklart. Går jag efter min app tex så visar den ju 7 fertila dagar samt en då jag har ÄL. Å det är antar jag pga man ska ha sex några dagar innan, under och efter ägglossningen. Så jag hade tolkat som att du hade ÄL var på G när du fick positivt test första gången.
Sen tar det som sagt upp till 48 h innan ägget lossar. Jag vet inte hur en monitor fungerar men står det "hög fertilitet" eller nåt sånt när du får positivt ?