Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Ni kan ta borrning från listan. Mensen kom nu på bim+1
Efter 15 mån så ger jag upp och inser att det inte blir nån bebis för oss så jag lämnar fl nu. Lycka till alla som fortfarande har orken att försöka och grattis till alla ni som fått plus.
En liten fråga till er som kan det här med äl jag är inte så insatt i de och fattar just nu ingenting jag gjorde ett äl test den 18/8 som visades positivt har även en fertilitetsmonitor som jag använder som säger att jag har hög fertilitet och gjorde ett äl test idag som också visas positiv, är det någon som förstår sig på detta för det gör verkligen inte jag. Man kan väll inte ha äl två gånger på så kort tid?
En liten fråga till er som kan det här med äl jag är inte så insatt i de och fattar just nu ingenting jag gjorde ett äl test den 18/8 som visades positivt har även en fertilitetsmonitor som jag använder som säger att jag har hög fertilitet och gjorde ett äl test idag som också visas positiv, är det någon som förstår sig på detta för det gör verkligen inte jag. Man kan väll inte ha äl två gånger på så kort tid?
Man är fertil ett x antal dagar då testet letar efter din LH-topp!
Det är bara fortsätta ta testet tills det ena strecket är starkare än det andra. Sen tar det 24-48 timmar för ägget att släppa.
Jag vet inte vilka test du använder dig av men jag hade clearblue med dubbel indikator som gav blinkande gubbe fredag-måndag och fast glad smiley på tisdagen . Så jag var fertil dessa dagar och sen från å med tisdagen så lossnar ägget inom 48 timmar.. =)
Hoppas du hängde med i min förklaring =) Lycka till
Har BIM på måndag men kunde inte hålla mig imorse. I tisdags hade jag värk i livmoderstrakten hela dagen, utan att känna efter överhuvudtaget utan det var supertydligt och kändes som lättare mensvärk, och det har fortsatt till och från sen dess. Även bröstvårtor som kliat så mycket att jag fått sår!! Kliar liksom inuti!?!?
Här är testen, känns som att det är något men vet inte om jag bara inbillar mig för att jag vill se. Någon som vill kika och göra mig lite klokare? Känns för övrigt som att man ser mer på mobil än dator!!
Original
En redigerad
Och en som jag la jäms med ett gammalt ÄL-test mest för att markera var skuggan/strecket syns
Sååååå, inbillar jag mig?
Tempen lägre idag så räkna bort mig.
Bim -3 och morgonen bjussade på ett negativt gravtest, tror inte de tog sig denna månaden heller, inga symtom förutom lite humörsvängningar
Segt....
Man är fertil ett x antal dagar då testet letar efter din LH-topp!
Det är bara fortsätta ta testet tills det ena strecket är starkare än det andra. Sen tar det 24-48 timmar för ägget att släppa.
Jag vet inte vilka test du använder dig av men jag hade clearblue med dubbel indikator som gav blinkande gubbe fredag-måndag och fast glad smiley på tisdagen . Så jag var fertil dessa dagar och sen från å med tisdagen så lossnar ägget inom 48 timmar.. =)
Hoppas du hängde med i min förklaring =) Lycka till
BIM+1, vägrar fortfarande ta ett nytt test för jag inte vill bli besviken (tog ett negativt på kvällen i tisdags).
Har ingen pms alls, annars är mitt humör galet men molvärk så det känns som mensen ska komma när som.. Men tänker vägra testa ett tag till, ska försöka hålla mig till måndagmorgon!