• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • mariatheresia

Skrev igår att jag väntade mensen men fasiken inget än och mensontet är borta, svagt rosa på pappret igår kväll trodde syndafloden I morse men anda. Tog ett test som visa negativt så får väl vänta

• Pluttan
    FamMorrhår skrev 2015-08-25 10:56:27 följande:

Lite nyfiken- huuur många plus har det egentligen blivit i denna tråd? Någon som vet?

Stort grattis till alla i alla fall!!!!

Hur går det för dig? Har för mig att vi har bim ganska lika? Eller kan jag ha fel? Jag har bim i morgon eller torsdag :

Passar också på att gratta till alla plus.
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Sajocawa
    Tiger grr skrev 2015-08-25 11:51:25 följande:

ÄL+8 inom tiden. Visst kan man ana ngt? Förvånad

Hm jag kan inte riktigt se något nu, men kollar på mobilen... Ska kika via datorn sen istället när jag kommer hem. Hoppas det är en liten bebis!
  • Sajocawa
    Tiger grr skrev 2015-08-25 11:51:25 följande:

ÄL+8 inom tiden. Visst kan man ana ngt? Förvånad

Hm jag kan inte riktigt se något nu, men kollar på mobilen... Ska kika via datorn sen istället när jag kommer hem. Hoppas det är en liten bebis!
  • Fian88
    HCS skrev 2015-08-25 09:45:54 följande:

Äl+10 idag, Vad tror ni? 

Kanske att jag anar något, men det är så svagt så man ser inte vilken färg det skulle va. Fortsätter hålla tummarna
  • FamMorrhår
    Pluttan skrev 2015-08-25 12:39:37 följande:

Hur går det för dig? Har för mig att vi har bim ganska lika? Eller kan jag ha fel? Jag har bim i morgon eller torsdag :

Passar också på att gratta till alla plus.

Tjaa alltså jag har liksom tänkt tt det blir inte nå för mensen var ju så konstig sist å sen två jäkla infektioner (men nu kry! ????) men klart att myst har vi ju så chansen finns!! Även om prio känns som att de ligger på att bli pigg igen! Hursom, Brukar ha en cykel på 26-27 senaste gångerna har de varit 22 och 24... Dag 25 nu igen mens! BIM imorgon då!

Igårkväll ont i båda ljumskarna så tänkta nu kooommer de.. Men peppar peppar inte än!

Hur mår du??
Svar på tråden Vi med BIM i augusti