• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-08-22 07:51:56 följande:
    Godmorgon du tappra äggsökare! smile1.gif

Ledsen att säga det, men jag tror inte äl varit, utan att det kommer bli starkare igen och då förhoppningsvis bli positivt fort! Äl-testet borde annars ha blivit i princip blankt nu.

Hur ligger tempen? Bästa att gå efter!
    Jaha :/. Bara att fortsätta testa nu då :). Tempen är ganska svajig, och låg. Hoppades på att den var, då jag aldrig fått så starkt på stickan innan :/.
  • mammaA93

Så sur!
    Jag har alltid 28 dagars cykel, förrutom förra månaden då mensen för en gångs skull var 4 dagar tidigare.
    Bara för det har min dumma ptracker ställt in att jag bara ska ha 24 dagars cykel den här gången med, vilket jag upptäckte imorse!
    Jag ändrade då tillbaka till 28 dagar och ställde in så appen inte kan ändra cykellängd osv.
    Så de enda 2 dagarna den här månaden som vi inte har myst på hade jag egentligen äl på och nu har jag alltså inte BIM förens 27/8!
    Jäkla skit.
    Beställde hem ÄL-tester inför nästa försök.. Då ska det minsan ta sig!!

• Pluttan
    mammaA93 skrev 2015-08-22 10:20:55 följande:

Så sur!

Jag har alltid 28 dagars cykel, förrutom förra månaden då mensen för en gångs skull var 4 dagar tidigare.

Bara för det har min dumma ptracker ställt in att jag bara ska ha 24 dagars cykel den här gången med, vilket jag upptäckte imorse!

Jag ändrade då tillbaka till 28 dagar och ställde in så appen inte kan ändra cykellängd osv.

Så de enda 2 dagarna den här månaden som vi inte har myst på hade jag egentligen äl på och nu har jag alltså inte BIM förens 27/8!

Jäkla skit.

Beställde hem ÄL-tester inför nästa försök.. Då ska det minsan ta sig!!

Så typiskt :( Min cykel är också 28 dagar. Och vet du vad? Hade också mens 4 dagar för tidigt förra månaden. Så min app period tracker gick också in på 24 dagar. Fast jag använder äl test så får se om det har hjälpt. Hoppas du/ni får till det nästa månad nu då.
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-08-22 10:11:05 följande:
    Jaha :/. Bara att fortsätta testa nu då :). Tempen är ganska svajig, och låg. Hoppades på att den var, då jag aldrig fått så starkt på stickan innan :/.
    Förstår det. :-/

Men som sagt, tempen ljuger inte. Du kommer märka en märkbar ökning efter att ägget släppt!
  • LillaEochP
    HCS skrev 2015-08-22 12:33:52 följande:

Hej Tjejer!

Någon som ser något? Jag tycker mig ana.. 

Jag anar också något! :)
  • Sessie
    Symetrical skrev 2015-08-22 07:53:35 följande:
    Tips från coachen:

Börja tempa! Absolut bästa och säkraste sättet att få nedsläpp bekräftat.

=)

Kanske skulle prova det där.. Tycker annars äl-test funkar bra. Men hur ska man mäta o vad ska temp ligga på?

• mammaA93

Alltså visst stt jag brukar svullna lite dagarna innan mens men vad i hela h-vete hände här? Haha!

• mammaA93

Tror ni att det är helkört den här månaden för oss? Sex på alla dagar med hjärta, äl på dagen med blomma..

Svar på tråden Vi med BIM i augusti