Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Så sur!
Jag har alltid 28 dagars cykel, förrutom förra månaden då mensen för en gångs skull var 4 dagar tidigare.
Bara för det har min dumma ptracker ställt in att jag bara ska ha 24 dagars cykel den här gången med, vilket jag upptäckte imorse!
Jag ändrade då tillbaka till 28 dagar och ställde in så appen inte kan ändra cykellängd osv.
Så de enda 2 dagarna den här månaden som vi inte har myst på hade jag egentligen äl på och nu har jag alltså inte BIM förens 27/8!
Jäkla skit.
Beställde hem ÄL-tester inför nästa försök.. Då ska det minsan ta sig!!
Så sur!
Jag har alltid 28 dagars cykel, förrutom förra månaden då mensen för en gångs skull var 4 dagar tidigare.
Bara för det har min dumma ptracker ställt in att jag bara ska ha 24 dagars cykel den här gången med, vilket jag upptäckte imorse!
Jag ändrade då tillbaka till 28 dagar och ställde in så appen inte kan ändra cykellängd osv.
Så de enda 2 dagarna den här månaden som vi inte har myst på hade jag egentligen äl på och nu har jag alltså inte BIM förens 27/8!
Jäkla skit.
Beställde hem ÄL-tester inför nästa försök.. Då ska det minsan ta sig!!
Hej Tjejer!
Någon som ser något? Jag tycker mig ana..
Hej Tjejer!
Någon som ser något? Jag tycker mig ana..
=)
Kanske skulle prova det där.. Tycker annars äl-test funkar bra. Men hur ska man mäta o vad ska temp ligga på?
Alltså visst stt jag brukar svullna lite dagarna innan mens men vad i hela h-vete hände här? Haha!
Liksom.. Va?
Tror ni att det är helkört den här månaden för oss? Sex på alla dagar med hjärta, äl på dagen med blomma..